مقام لبنانی: موضع ایران نقش كلیدی در برقراری تعادل در سوریه دارد
نوشته شده توسط : blpwjob

به نوشته پایگاه خبری 'عربی پرس'، 'وئام وهاب' پس از دیدار با 'حسین امیر عبداللهیان' معاون وزیر امور خارجه ایران در امور عربی و آفریقایی در بیروت گفت: موضع ایران نقش اساسی در بازگرداندن تعادل به سوریه، و حفظ امنیت در این كشور داشت زیرا در صورت حمله به سوریه هرج و مرج آن را فرا می گرفت.

وی در این دیدار كه 'غضنفر ركن آبادی' سفیر ایران در لبنان نیز حضور داشت؛ تاكید كرد كه موضع ایران به تغییر بخشی از بازی بین المللی در باره سوریه كه می توان گفت، پس از مواضع قوی روسیه و چین تغییر نمود كمك كرده است .

رئیس حزب وحدت عربی لبنان در ادامه افزود: ما از موضع ایران نسبت به وضعیت در سوریه و نقش این كشور در مهار برخی كسانی كه سعی كردند سوریه را هدف قرار دهند تشكر می كنیم ، كسانی كه در ابتدای بحران در این كشور سر داغی داشتند اما موضع ایران آنها را سرد كرد از جمله ، موضع رژیم صهیونیستی و دیگر طرفهایی كه سعی داشتند در مرحله گذشته به سوریه ضربه بزنند.

وهاب خاطر نشان كرد: ما اكنون شاهد خروج از رهبری تك بعدی جهان هستیم كه منجر به جنگ ها و هرج و مرج زیادی در منطقه شده است.

این مقام لبنانی در مورد مسئله فلسطین هم گفت: در حالی كه اعراب برای ده ها سال موضوع فلسطین را ترك كردند و در حال فراموش كردن آن بودند و برخی تلاش داشتند آن را از معادلات حذف كنند حمایت ایران موجب بازگشت این قضیه به صحنه شد .

مترجمام*1049**2047**





:: برچسب‌ها: مردم , سگ , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: