تحریم علیه صنعت نفت ایران شكست خورده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، 'رستم قاسمی' افزود: با كمك تمامی كاركنان صنعت نفت در سال 91 با سرعت بیشتری اهداف این صنعت را پیش برده و با نیروی توانمند، متخصص و متعهد داخلی برنامه های خود را دنبال خواهیم كرد.

وزیر نفت ادامه داد: سال 91 با پیش بینی های صورت گرفته و حمایت های رییس جمهوری ، دولت و سایر مسئولان سالی خواهد بود كه با مشكلات مالی كمتری مواجه خواهیم بود و با منابع مالی جدید و نیز مصوبه‌های مجلس از توانمندی‌های داخلی بیشتر استفاده كنیم.

قاسمی اضافه كرد: استفاده از منابع مالی بانك‌ها، صندوق‌های انرژی و اوراق مشاركت از برنامه‌های صنعت نفت در سال جاری است.

وزیر نفت افزود: دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال 90 از عسلویه و در پایان سال از پژوهشگاه صنعت نفت پیام مهمی برای دنیا داشت و مسئولیت سنگینی را نیز برای كاركنان صنعت نفت به دنبال دارد.

وزیر نفت ادامه داد: طرح تحول در صنعت نفت برای تولید، پس از بحث های فنی كه در شركت های تولیدی صورت گرفت تعیین تكلیف شده و امروز ما می دانیم كه در چه ماهی، در چه سالی و در چه میدانی چه میزان تولید باید داشته باشیم و نقشه راه شركت های تولیدی كاملا مشخص شده است.

**نقش وزارت نفت در تحقق شعار 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی'

وزیر نفت در مورد محورهای سه گانه نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار كرد: این نامگذاری در واقع ادامه اهداف سال جهاد اقتصادی است چراكه ما در سال 90 رویكرد تولید داخلی را تقویت كردیم و با برنامه‌ریزی های انجام شده امسال نیز تولید ملی محور كار توسعه صنعت نفت است.

وی ادامه داد: وزارت نفت از همه افرادی كه توانمندی و سرمایه در اختیار دارند برای حضور در صنعت نفت استقبال می كند.

قاسمی با تاكید براهمیت نقش نیروی انسانی در تعالی صنعت نفت تصریح كرد: اگر بخواهیم در صنعت نفت تغییر ایجاد كنیم به وسیله نیروی انسانی امكان پذیر خواهد بود ، بنابراین از همه كاركنان صنعت نفت به ویژه كاركنان عملیاتی می خواهیم كه توجه خود را به سوی تولید و سازندگی در نفت معطوف كنند.

وزیر نفت ادامه داد: صنعت نفت دارای نیروهای متعهد و متخصص بسیاری است و در مورد نیروهای پیمانكار نیز با برنامه ریزی های انجام شده از مدیران خواسته شده در گام نخست تا پایان فروردین ماه وضعیت این نیروها را تعیین تكلیف كنند.

قاسمی گفت: تا پایان فروردین نیروهای فوق دیپلم به بالا و دیپلم با 10 سال سابقه كار تبدیل وضعیت خواهند شد و بقیه نیروها نیز در قالب تعاونی تبدیل وضعیت خواهند شد.

اقتصام**9189**1601





:: برچسب‌ها: موسیقی , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: