اسماعیل هنیه با وزیر دادگستری امارات دیدار كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

گزارش ایرنا به نقل از منابع هیات همراه اسماعیل هنیه، حاكی است، در این دیدار راههای تقویت مناسبات دوجانبه و افزایش رایزنی ها و فعالیت مشترك در زمینه های مورد اهتمام مورد مذاكره قرار گرفت.

هنیه، در چارچوب سفر به چند كشور منطقه، هم اینك در امارات عربی متحده بسر می برد.

وی روز دوشنبه در دیدار با شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس امارات برخی تحولات داخلی مورد توجه جریان های داخلی ملت فلسطین از جمله دورنمای آرمان فلسطین و آشتی ملی و بهبود بخشیدن به اختلافات داخلی و مساله قدس را مورد گفت و گو قرار داد.

به گفته این منابع، هنیه در این سفر به مقام های اماراتی همچنین شرایط دشوار نوار غزه به دلیل ادامه محاصره این منطقه و تاثیر منفی نبود خدمات اساسی بر بخش های زیر بنایی را تشریح كرد.

وی در این دیدار با اشاره به ادامه یهودی سازی بیت المقدس و شهرك سازی در كرانه باختری و تخلیه آن از شهروندان فلسطینی گفت: دشمن صهیونیستی تمامی قشرهای ملت فلسطین را تحت اقدامات سركوبگرانه خود قرار داده است.

شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس امارات بر حمایت ابوظبی از ملت فلسطین برای دست یابی حقوق قانونی در ایجاد كشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف را مورد تاكید قرار داده و امیدوار شد تمامی ملت فلسطین در رویارویی با مشكلات موجود یكپارچه عمل كنند.

خاورم 2041/2624





:: برچسب‌ها: گربه , سرگرمی , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: