ذولفقارنسب: پرسپولیس متفاوتی را در آسیا خواهید دید
نوشته شده توسط : blpwjob

'بیژن ذولفقارنسب' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شرایط بازی های آسیایی بسیار متفاوت با رقابت های دیگر است و نمی توان به هیچ عنوان از قبل پیش بینی كرد.

وی ادامه داد: الهلال را خوب نمی شناسیم اما معتقدم پرسپولیس عملكرد متفاوتی نسبت به لیگ خواهد داشت و این مساله دلایل بسیار زیادی دارد.

كارشناس فوتبال ایران گفت: حضور یك دروازه بان خوب در تركیب پرسپولیس، آرامش و اعتماد به نفس را به خط دفاع این تیم باز می گرداند.

وی در خصوص تغییرات به وجود آمده در پرسپولیس تصریح كرد: نصرتی و شیث رضایی بازگشته اند و فكر می كنم این بازیكنان به ویژه نصرتی می توانند به پرسپولیس كمك زیادی كند.

وی اظهار داشت: در طول فصل، خط دفاعی و دروازه بان نقطه ضعف پرسپولیس بوده است كه با این بازیكنان، مشكلات تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

ذولفقارنسب خاطرنشان كرد: علی كریمی امسال وضعیت بسیار خوبی دارد و به طور حتم، فردا (چهارشنبه) بازیگردان اصلی میدان خواهد بود و نمی توان منكر این مساله بود.

وی گفت: تیم های ما در عربستان حتی بهتر از ایران بازی می كنند چون هوا در این فصل بسیار مناسب است و ورزشگاه های خوب آنجا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

9118 / 1589





:: برچسب‌ها: پاریس , اسپانیا , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: