نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'علی لطیفی' روز دوشنبه پس از دیدار مقابل تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران اضافه كرد:‌ متاسفانه تیم داوری در این بازی اصلا عملكرد خوبی نداشت و باعث تساوی ما مقابل تیم استقلال شد.

لطیفی ادامه داد: داور بازی با سوت های بی مورد و گرفتن خطاهای نادرست به سود استقلال موقعیت های زیادی به حریف داد.

بازیكن تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما شایسته كسب سه امتیاز بازی بود كه متاسفانه به خاطر اشتباهات داوری این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح كرد: تیم ما در این دیدار بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و این نشان از پیشرفت تیم سایپا در هفته های اخیر است.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'بهتاش فریبا' دوشنبه شب پس از تساوی تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیكنان تیم استقلال در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا، بازی از هم گسیخته ای به نمایش گذاشتند و نتوانستند خواسته های كادر فنی را اجرا كنند.

فریبا ادامه داد: خوشبختانه بازیكنان استقلال در نیمه دوم تا حدودی به خود آمدند و پس از دریافت دو گل با تلاش خود نتیجه بازی را به تساوی رساندند.

مربی تیم استقلال، نداشتن بازیكن جایگزین در پست دفاع وسط را یكی از مشكلات این تیم عنوان كرد و گفت: 'حنیف عمران زاده' و 'پژمان منتظری' به خاطر حضور متوالی در مسابقه های لیگ برتر و جام حذفی دچار خستگی شده اند و فشار زیادی تحمل می كنند.

فریبا افزود: 'حنیف عمران زاده' پیش از دیدار مقابل سایپا از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود كه با تلاش های پزشك تیم در این دیدار به میدان رفت.

وی ادامه داد: فكر می كنم گل سومی كه در دیدار امروز مقابل سایپا به ثمر رساندیم، سالم بود و داور بازی در این مورد همچون موارد قبلی كه چندین پنالتی تیم استقلال از سوی داوران اعلام نشد، اشتباه كرد.

وی با بیان اینكه مدیریت بازی در دیدار هفته بیست و سوم مقابل تراكتورسازی سبب برتری تیم استقلال شد، اظهار داشت: در بازی مقابل پرسپولیس نتوانستیم بازی را مدیریت كنیم و همین موضوع سبب شد در هفتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت از تیم پرسپولیس شكست بخوریم.

در نشست خبری پس از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز، 'پرویز مظلومی' سرمربی تیم استقلال به رغم حضور در این نشست، به خاطر سرماخوردگی شدید به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و به جای وی 'بهتاش فریبا' پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز (دوشنبه) در دیدار مقابل سایپای البرز در هفته بیست و پنجم مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران با درخشش 'فریدون زندی' از شكست گریخت.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'پیروز قربانی' دوشنبه شب پس از دیدار مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران اضافه كرد: متاسفانه در دیدار مقابل استقلال تهران، گل های بسیار بدی دریافت كردیم.

قربانی ادامه داد: تمام بازیكنان تیم ما زحمت می كشند اما نباید با چنین اشتباهاتی باعث شویم تا امتیازها از دست بروند.

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با احترامی كه برای استقلال قائل هستم باید بگویم اگر اشتباهات فردی نبود این تیم تا صبح فردا هم نمی توانست به ما گل بزند.

وی تصریح كرد: سایپا بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و می توانست به راحتی سه امتیاز كسب كند.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، بنا بر اطلاعیه دوشنبه شب وزارت امورخارجه پاكستان، 'حنا ربانی كهر' در این سفر ابتدا با لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای و جهانی و گسترش همكاری های دو كشور دیدار و گفت وگو می كند.

وزیر خارجه پاكستان در این سفر سه روزه همچنین با نمایندگان پارلمان روسیه، مقامات دولتی و روسای موسسات مطالعاتی و سیاسی این كشور دیدار خواهد داشت.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاكستان سپس آمده است: پاكستان به روابط خود با روسیه اهمیت می دهد و دیدار وزیر امور خارجه این كشور از روسیه كمك به ارتقای همكاری های دوجانبه بین دو كشور خواهد كرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزرای خارجه پاكستان و روسیه همچنین درباره مسائلی همچون مبارزه با قاچاق مواد مخدر، انرژی، زیرساخت های اصلی، كشاورزی و فناوری گفت وگو خواهند كرد.

آساق ** 1095 * 1574



:: برچسب‌ها: گربه , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'سیدعلی شفیعی' روز دوشنبه در بازدید از ستاد عتبات عالیات خوزستان در اهواز، كمك به نوسازی و بازسازی مرقدهای شریف امامان معصوم را (ع) مصداق تكریم و تعظیم شعائر الهی توصیف كرد و افزود: دل مردم ما با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و محبت این خاندان بر شیعیان نیز افتخاری برای ماست.

وی ضرورت اطلاع رسانی برای كمك و جمع آوری نذور و هدایای مردمی برای بازسازی ایوان علوی را مورد تاكید قرار داد و گفت: اختصاص ثلث اموات نیز برای كمك به بازسازی ایوان حرم علوی بلامانع است و اشكالی ندارد.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان نیز ضمن ارایه گزارشی از روند كاری این ستاد و مراحل بازسازی ایوان حرم علوی گفت: از خرداد ماه 1389 كار بازسازی ایوان حرم علوی با كمك ها و هدایای مردمی شروع شد و امید است تا پایان سال 1391جشن پایان طلاكاری ایوان حرم علوی در نجف اشرف برگزار شود.

حجت الاسلام 'سیدمحمود موسوی' با بیان اینكه برای كمك به طلاكاری ایوان حرم علوی از پول دولتی استفاده نشده، گفت: تاكنون همه كمك ها و نذور از محل اعانات مردمی بوده است.

بنا به این گزارش، ایوان حرم علوی 500 مترمربع است و براساس تعریف این پروژه باید 12هزار و 500 خشت ایوان كه به مرور زمان فرسوده شده، طلاكاری و مرمت شود.

برآورد ریالی این پروژه 125میلیارد ریال و هزینه طلاكاری هرخشت این ایوان حدود 10میلیون ریال است كه تاكنون خیران نیكوكار هزینه طلاكاری 700 خشت را به صورت یكجا تقبل كرده اند.

پرداخت هزینه طلاكاری 135 خشت در ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به ثبت رسیده است.

براساس اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات تاكنون مرحله نخست طلاكاری ایوان حرم علوی به اتمام رسیده و مرحله دوم تا پایان بهمن ماه امسال به اتمام می رسد و مراحل سوم و چهارم این پروژه سال آینده به اتمام می رسد.

646



:: برچسب‌ها: سیاه , بریتانیا , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسكو، پوتین در صفحه اول روزنامه 'كامرسانت' نوشت: جامعه امروز ما با دهه اول قرن بیستم بسیار متفاوت است؛ افراد بسیاری ثروتمندتر و

تحصیلكرده تر شده اند. جامعه مدنی روسیه بالغ تر، فعال تر و مسئولیت پذیرتر شده است و ما باید ساز و كارهای دموكراسی را بازبینی كنیم.

وی افزود، با وجود این، دموكراسی واقعی یكباره ساخته نمی شود و نمی توان آن را از الگویی بیرونی تقلید كرد.

وی همچنین با اشاره به اوضاع روسیه در دهه 1990 در مورد اصلاحات سریع هشدار داد و نوشت: آنچه تحت لوای دموكراسی به دست آوردیم، دولتی جدید نبود؛ بلكه درگیری پنهان مردم و نیمه فئودال ها بود.

مردم همواره تصور می كنند كه اعلام انواع جدید آزادی و حقوق جهانی انتخابات به تنهایی قدرتی معجزه آسا برای تغییر مسیر زندگی به آنها می دهد. اما در این شرایط آنها نه به دموكراسی؛ بلكه به روند ادامه وقایع وابسته اند.

مترجمام**9157** 1506



:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob
آبگیری سد گتوند

مرحل دوم آبگیری سد گتوند انجام شد

کارشناسان میراث فرهنگی با آغاز آبگیری مرحله دوم سد گتوند از روز جمعه ۱۴ بهمن‌ماه نسبت به از بین رفتن آثار تاریخی پشت این سد ابراز نگرانی کرده‌اند.

این سد که بر پائین دست رودخانه کارون ساخته شده، آخرین سد احداث شده بر روی کارون است که دریاچه ای به طول ۹۰ کیلومتر و حجم ذخیره برابر با ۵ میلیارد متر مکعب آب را دارا است.

برخی از کارشناسان حوزه میراث فرهنگی و فعالان این حوزه با اشاره به اینکه این سد از سوی مسئولان پروژه ملی نامیده شده اس معتقدند ساخت این سد تنها تخریب کننده آثار تاریخی و زیست محیطی منطقه است و ملی خواندن چنین پروژه‌ای به اعتقاد برخی از صاحبنظران اشتباه است.

براساس تحقیقات انجام شده در این محوطه روستاهایی با سازه‌های با ارزش تاریخی، تپه باستانی، شیرسنگی، گور دخمه و مقبره بزرگان بختیاری قرار دارد که با آب‌گیری این سد تمام این آثار در زیر آب دفن می‌شوند.

صاحبنظران با انتقاد از پروژه سد گتوند نسبت به تغییر میزان آب کارون و همچنین شور شدن آب به دلیل تپه‌های نمکی هشدار دادند.

اما وزیر نیرو در مراسم آبگیری سد با اشاره به اینکه سد گتوند حجم قابل توجهی آب را در خود ذخیره می‌کند در حقیقت منبع بزرگی برای دشت خوزستان است، گفت:" شور شدن آب کارون هم به هیچ وجه مسئله‌ای نیست که از آن غافل باشیم."

در مرحله اول آبگیری سد در اوایل مردادماه سالجاری پل قدیمی و ارتباطی محور مسجدسلیمان لالی به زیر آب فرو رفت و بخشی از تاریخ ۱۰۵ساله نفت ایران از بین رفت.
در آن زمان رسانه‌های ایران گزارش کردند که با آبگیری سد گتوندعلیا حدود ۲۰ کیلومتر از جاده مسجدسلیمان به لالی در دریاچه قرار گرفته و غرق می شود.

همزمان با عملیات اجرایی طرح سد و نیروگاه گتوند علیا در سال ۸۵، قراردادی با پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث فرهنگی با موضوع بررسیهای باستان شناختی در محدوده مخزن سد و شناسایی محوطه های باستانی منعقد و به دنبال آن در سال ۸۶ این بررسیها آغاز شد و در سال ۸۷ فصل نخست مطالعات نجات بخشی سد گتوندعلیا انجام پذیرفت.

این کاوشها در مناطق دیگر نیز ادامه یافت به طوریکه در سال ۸۹ بخشهای دیگری حدفاصل مسیر مسجدسلیمان به لالی که در مخزن سد گتوند علیا غرق می‌شد، کاوش شد.

همچنین ۲۳روستا پس از آبگیری سد گتوند علیا از منطقه دریاچه سد جابجا شده و براساس اعلام کارشناسان با آبگیری این سد ۳۷۵ خانوار از منطقه باید جابجا شوند.

آثار تاریخی محوطه سد گتوند

آثار تاریخی محوطه‌ای که با آبگیری سد گتوند زیر آب می‌رود

زیر آب رفتن و غرق شدن بخشی از سرزمینهای کوه دشتی استان خوزستان به همراه شمار بیشماری از درختان (کنارستان) و گونه های گیاهی و جانوری، همچنین کشتزارهای دیم مورد استفاده، چراگاهها از مسائلی بود که در زمان ساخت این سد مورد توجه قرار نگرفت و حتی با تلاش کارشناسان و انتقادهای صورت گرفته از سوی آنها نیز راهی به جایی نبرد و این سد به بهره‌برداری رسید.

سد گتوند علیا بلندترین سد خاکی در ایران و دارای ۱۸۲ متر ارتفاع است که دریاچه ای به طول ۹۰ کیلومتر مربع ایجاد می کند.

سد گتوند علیا پس از سد کرخه دومین مخزن ذخیره آب کشور محسوب می شود. این دریاچه نه تنها بزرگترین دریاچه بر روی رودخانه کارون محسوب می شود , بلکه بعد از دریاچه سد کرخه، دومین دریاچه بزرگ سدهای کشور است.

به نوشته وب سایت رسمی ایجاد شده برای اطلاع رسانی درباره این سد، پروژه "گتوند علیا" توسط کارفرما با مشاورین مشانیر-کایتک منعقد شد.در مجموع مطالعات اولیه توسط شرکت های مشانیر و کایتک چین در سال ۱۳۷۶ پایان و توسط شرکت لامایر مورد بازنگری قرار گرفت. در سال ۱۳۸۲ شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس به عنوان مشاور طرح جهت تکمیل مطالعات مرحله دوم و نظارت بر عملیات اجرایی انتخاب شد.
عملیات احداث تونل‌های انحراف طرح سد و نیروگاه گتوندعلیا در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ و عملیات اصلی ساختمانی سد در سال ۱۳۸۰ آغاز شد و انحراف کامل آب رودخانه نیز پس از پایان عملیات اجرایی فرازبند، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ صورت گرفت.

این سد به گفته کارشناسان از پرهزینه ترین سدهای ساخته شده در ایران است، ساخت سد گتوند حدود دومیلیارد دلار هزینه در برداشت.

برخی صاحبنظران و فعالان حوزه میراث فرهنگی بر این باور هستند که سیاست حفظ و نگهداری از آثار باستانی در جمهوری اسلامی ایران آنچنان که باید باشد، نیست.

به اعتقاد این ناظران، مجموعه آثار باستانی قبل و بعد از اسلام در ایران مورد بی مهری و بی توجهی قرار دارند هر چند به نظر آنان بی توجهی به آثار قبل از اسلام محسوس تر است.

این افراد دلیل این ادعا را نیز افزایش روند تخریب این آثار در مناطق مختلف ایران عنوان می‌کنند.

از نمونه‌های ذکر شده برای این ادعا تخریب بخشی از نقش‌برجسته بهرام دوم در منطقه بیشاپور است که به تازگی با پتک مورد حمله قرار گرفت. همچنین ماجرای تخریب کتیبه هخامنشی در جزیره خارک و تخریب سازه های آبی شوشتر از دیگر ادله‌های ذکر شده توسط این صاحبنظران است.



:: برچسب‌ها: مردم , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

17 بهمن 1366

سران سه قوه در نامه‌ای به امام ‌خمینی(ره) خواستار تشكیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند. امام با این درخواست موافقت كردند و شورای مذكور تشكیل شد.

17 بهمن 1357

میلیونها نفر از مردم در سراسر كشور در یك راهپیمایی بزرگ حمایت خود را از حكم امام‌ خمینی(ره) در تعیین دولت موقت اعلام كردند.

17 بهمن 1357

'مهدی بازرگان' نخست وزیردولت موقت، مدرسه اقامتگاه امام‌خمینی(ره) را دفتر كار خود قرار داد.

17 بهمن 1357

ژنرال 'هایرز ' فرستاده ویژه رییس جمهوری آمریكا به تهران، در پایان ماموریتش و در پی چند رشته مذاكره با مقامات سیاسی و نظامی كابینه بختیار ایران را به قصد واشنگتن ترك كرد.

17 بهمن 1327

آیت ‌الله 'سید ابوالقاسم كاشانی' در پی مجروح شدن محمدرضا پهلوی در جریان یك سوءقصد، دستگیر و در قلعه فلك الافلاك خرم‌آباد زندانی و از آنجا به لبنان تبعید شد.

17 بهمن 1325

آیت ‌الله 'حاج حسین قمی طباطبایی 'سرپرست حوزه علمیه نجف در بیمارستان مجیدیه بغداد در سن 84 سالگی درگذشت.

17 بهمن 1321

10 نفر از وزیران كابینه 'احمد قوام ' قوام‌ السلطنه، از مقام خود استعفا كردند.

17 بهمن 1301

دولت بریتانیا به شیخ بحرین دستور داد ایرانیانی را كه از سرزمین اصلی ایران به بحرین می آیند، ملزم به ارایه گذرنامه كند.

17 بهمن 1294

حاج'میرزا محمدرضا شریعت‌زاده' كه سالها سناتور و نماینده مجلس شورای ملی بود، از سوی دولت روسیه به عنوان وابسته افتخاری سفارت آن كشور در تهران انتخاب و به دولت ایران معرفی شد.

17 بهمن 1291

امتیاز خط آهن بندر خرمشهر تا خرم ‌آباد در غیاب مجلس به انگلستان واگذار شد.

17 بهمن 1290

بریتانیا دولتمردان روس را بخاطر حمایت مالی و سیاسی از'محمد علی شاه' مخلوع و فراری كه در خاك روسیه بسر می برد، مورد انتقاد قرار داد.

اطلاع**9131**



:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

' ابوالفتح ابراهیمی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شركتهای اروپایی پیشتاز در تولید محور جلو (اكسل)، با آگاهی از دستیابی محققان تراكتورسازی تبریز به تكنولوژی تولید این محصول در جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد همكاری گسترده در زمینه تولید این محصول داده اند.

وی، با بیان اینكه محققان گروه صنعتی تراكتورسازی در حالی موفق شدند محور جلوی تراكتور را تولید كنند كه در ماه های اخیر فروش آن به تراكتورسازی و در راس آن به ایران از سوی كشورهای اروپایی، به عنوان مهمترین تولید كنندگان این محصول به دلیل سیاست های تحریمی ممنوع شده بود.

ابراهیمی اضافه كرد: تولید اكسل در داخل كه مهمتر از هر مزیت و ویژگی آن برای كشور و تراكتورسازی ایران و مهندسان این مجموعه حایز اهمیت بود، برای اولین بار در كشور و طی یك سال گذشته توسط محققان این مجموعه طراحی و ارایه شد.

وی، با اشاره به قابلیتهای اقتصادی و فنی تولید داخل این محصول، اظهاركرد: جلوگیری از خروج 17 میلیون دلار ارز سالانه از كشور، توجیه اقتصادی بیش از 20 میلیون ریالی هر محصول تولیدی در تراكتورسازی نسبت به واردات آن از خارج، سود خالص 100 میلیارد ریالی به نتیجه رسیدن این پروژه برای صنعتگران داخلی، قیمت پایین تولید داخل محور جلو، تنها بخشی از مزیت های تولید داخل این محصول در بخش اقتصادی می باشد.

ابراهیمی، از مجهز شدن محور تولیدی در تراكتورسازی به قفل اتوماتیك خبر داد و گفت: محور جلوی تولیدی در تراكتورسازی علاوه بر قابلیتهای كمی و كیفی فنی، استفاده از مواد اولیه مرغوب تولیدی در ایران، دارای قفل اتوماتیك نیز می باشد كه كنترل تراكتور را برای راننده آسان و سهل كرده و از بروز بسیاری از حوادث و خطرات جلوگیری می كند.

وی اضافه كرد: محور جلو قابل نصب بر روی انواع تراكتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراكتورسازی ایران از جمله تراكتورهای دو دیفرانسیل 285،299،399، 475، 485، 800، 1050 می باشد.

ابراهیمی گفت: با تولید نیمه اتوماتیك روزانه 15 دستگاه اكسل و در مرحله بعد كه تولید تمام اتوماتیك در دستور كار قرار می گیرد، روزانه شاهد خروج 45 الی 50 دستگاه محور جلو از خط تولید خواهیم بود.

وی، با اشاره مشكلات به وجود آمده طی ماههای گذشته در خطوط تولیدی تراكتور به دلیل تحریم محصول فوق، اظهاركرد: این مشكلات همت مهندسان مجموعه را برآن داشت تا با تولید نزدیك به 50 دستگاه از محصول یاد شده به صورت پایلوت موفقیت خود را به رخ دنیا بكشند.

7236/587/245



:: برچسب‌ها: بچه ها , موسیقی , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

'نسرین ارتجاعی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس به منظور بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس، حفظ و انتقال ارزشهای آن و توجه به ادبیات جنگ برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و به دلیل استقبال ایرانیان خارج از كشور برای نوشتن داستان های كوتاه در این زمینه و شركت در جشنواره چهار دوره پیشین آن با موضوع جنگ و پیامدهای آن بر بازماندگان تنها در بخش داخلی و با حضور نویسندگان ایرانی برگزار می شد.

ارتجاعی توضیح داد:ب ا توجه به وقوع جنگ های مختلف در جهان و افزایش تعداد قربانیان و عواقب آن در بین بازماندگان راه اندازی بخش خارجی پنجمین جشنواره ضروری به نظر می رسید.

مجری و طراح پنجمین جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس یادآورشد كه شركت كنندگان می توانند آثار ادبی خود را در قالب داستانك های هفت كلمه ای تنظیم و به وبلاگ جشنواره به آدرس www-j-jang.blogfa.com ارسال كنند.

ارتجاعی ادامه داد:هر شركت كننده تنها می تواند یك اثر به جشنواره ارایه كند.

وی پایان مهلت ارسال آثار ادبی به بخش خارجی جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس را تا پانزدهم فروردین ماه سال 91 عنوان كرد.

مجری و طراح پنجمین جشنواره اینترنتی داستان كوتاه كوتاه دفاع مقدس افزود: پس از پایان فراخوان بخش خارجی، فراخوان بخش داخلی این جشنواره منتشر می شود.

فراهنگ** 7429



:: برچسب‌ها: خانواده , اتومبیل , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()