نوشته شده توسط : blpwjob

براساس روایات امام غایب و آخرین گل امامت كه همواره نسیم حضورش در دوران غیبتش احساس می شود، به اذن الهی دوران غیبت را پشت سرمی گذارد و دل های تشنه عدالت و خسته از ظلم و بیداد انسان های زورمدار را با ظهورش سیراب می كند و جای جای این كره خاكی را از عطر حضورش سرمست خواهد كرد.

از آنجا كه خلفای عباسی بر اساس سخن رسول الله (ص) و امامان معصوم علیهم السلام، از تولد حضرت مهدی (عج) خبر دار شده بودند، همواره امام حسن عسكری (ع)پدر بزرگوار ایشان را زیر نظر داشتند.

امام صادق (ع) در خصوص تولد مهدی موعود (عج) اینگونه می فرماید: محمد، علی، فاطمه، حسن، حسین و ائمه اولاد حسین، 14نوری هستند كه خدای تعالی، 14هزار سال پیش از خلق جمیع مخلوقات، آنها را خلق كرد. آخر ایشان مهدی قائم (ع) است كه بعد از غیبتش، قیام می كند و زمین را از هر گونه جور و ستم پاك می گرداند.

اكنون قرن ها از غیبت دوازدهمین حجت حق حجت ابن الحسن العسكری (عج) می گذرد و جهان تشنه روشنی آفتاب و دل های بی قرار، منتظرند تا آخرین گل زیبای ولایت و امامت سكان هدایت بشریت را در دست گیرد.

امروز مفهوم غیبت به كلمه ای عادی تبدیل شده كه منتظران در جمعه هر هفته با خود برای آمدنش زمزمه می كنند و لحظه ها را به شماره نشسته اند.

ای حجت حق از كلام تو رودها به خروش می آیند، از صلابت تو كوه ها سر تعظیم فرود می آورند، از استقامت تو آسمان خاكسار می شود، از عبادت عاشقانه تو حضرت حق به خلقتت افتخار می كند پس بیا و با حضورت این كره خاكی را از هر آنچه زشتی و پلیدی است دور نگه دار تا وعده الهی محقق شده و دنیا سراسر عدالت و زیبایی شود.

ای منتظران، ای دلبستگان خورشید امامت، سختی های زمان، دیری نمی پاید و قائم آل محمد (عج) از راه می رسد و زمین را از قسط و عدل پر می كند.

او حجت پنهان خداوند بر اهل زمین است و نوری را كه امام حسین (ع) در دل های آسمانی برافروخت، در سراسر زمین منتشر می سازد.

آن منجی موعود روزی با شمشیر عدالتش زنجیر ستم را از هم خواهد گسست و خورشید عدالتش از پشت ابرهای انتظار طلوع خواهد كرد تا جهان، پر از نور حقیقت شود.

ای عاشقان ظهور اینك در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به امید آمدنش دعای فرج را با حضور قلب زمزمه كرده و از حضرت حق آمدنش را خالصانه و خاشعانه بخواهید باشد كه گوشه ای از دعاها و راز و نیازها این گره بسته را بگشاید و فرج آقایمان میسر شود.

فراهنگ 1883**1588



:: برچسب‌ها: اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، صدراعظم آلمان امروز در راس یك هیات 20 نفره سفر سه روزه خود از چین را آغاز كرد.

مقام های آلمانی در آستانه این سفر اذعان كرده اند، صدراعظم آلمان در ماموریت خود خواهد كوشید تا پكن را به كاهش خرید نفت از ایران و همراهی با تحریم یك جانبه اروپا و آمریكا همراه كند.

با این وصف كارشناسان و منابع دولتی گفته اند، با توجه به مواضع محكم و مشخص پكن مبنی بر استمرار روابط تجاری با ایران، مركل با خاطره تلخ از پكن بازخواهد گشت .

در همین راستا ارگان حزب حاكم چین امروز در آستانه ورود صدراعظم آلمان نوشت: چین همچنان بر مواضع خود مبنی بر استمرار روابط تجاری و همكاری در زمینه انرژی با ایران پایبند است.

روزنامه ' مردم ' تاكید كرد: اگر آلمان منافع خود را در این می بیند كه با تحریم نفت ایران همراه باشد اما این لزوما با دیدگاه ها و مواضع چین همخوانی ندارد.

این روزنامه می نویسد: پكن نه تنها با این موضع غرب موافق نیست بلكه به تحریم های یك جانبه علیه ایران انتقاد دارد و آن را 'كوركورانه' و ' غیرسازنده' خوانده است .

' شن جیرو '، محقق آكادمی علوم اجتماعی چین در این زمینه می گوید: پكن همواره از مذاكره برای حل موضوع هسته ای ایران حمایت كرده و بشدت مخالف اقدام های 'افراطی' غربی ها چون تحریم و یا حركت نظامی است.

این كارشناس چینی هشدار می دهد كه تحریم بخش نفت ایران شرایط بسیار پیچیده ای را برای منطقه یورو و بسیاری از كشورهای دیگر ایجاد می كند كه وابستگی سنگینی به نفت ایران دارند.

به گزارش منابع خبری مركل در پكن با مقام های چین درباره ایران و بحران بدهی ها در اروپا بحث و تبادل نظر خواهد كرد.

انتظار می رود وی با ' هو جین تائو ' رییس جمهور و ' ون جیا بائو ' نخست وزیر چین و ' وو بانگ گوا ' رییس كنگره ملی خلق این كشور دیدار و گفت و گو كند و سفری به استان ' گوانگ دونگ ' در جنوب چین داشته باشد كه بیش از 500 شركت آلمانی در آن فعال هستند.

بحران بدهی موجب شده است تا آلمان به خصوص در ماه های اخیر دست به دامن چین شده و از این كشور خواسته است سرمایه گذاری در اروپا از جمله آلمان را افزایش دهد.

ناظران می گویند چین تا زمانی كه اوضاع در منطقه یورو با ثبات نشود دست به چنین كاری نخواهد زد و تمایلی به افزایش سرمایه گذاری نشان نخواهد داد.

' یورگن ماتئوس '، اقتصاددان آلمانی می گوید : ' مركل ' مجددا برای گرفتن كمك از چین و دستیابی به توافقی برای حل بحران بدهی اروپا دست به دامن پكن خواهد شد.

وی ابراز امیدواری كرده است وی در این خصوص به توافق برسد.

با این وصف ' شن جیرو ' محقق چینی می گوید كه چین بعید است حاضر به خرید اوراق قرضه و كمك برای حل بدهی اروپا شود و تا زمانی كه نظام مالی در آن منطقه بی ثبات است و جزییات برنامه های اروپا برای پكن مشخص نیست دو طرف توافقی حاصل نخواهند كرد.

این كارشناس چینی تاكید كرد كه اروپا هنوز فاقد اعتبارات مالی كافی برای برون رفت از بحران بدهی و سرمایه است و چین در این شرایط كمك نخواهد كرد.

وی گفت كه اروپا شاید ارز واحد داشته باشد اما لزوما نظام مالی واحد ندارد كه تضمین كننده سرمایه گذاری كشورها و حل و فصل مساله كسری بودجه باشد. این مسایل برای چین نگران كننده است.

وی از اروپا خواست كه بجای طلب كمك از كشورهای دیگر از جمله چین ، ابتدا برنامه هایش را تشریح كرده و دست به اصلاحات در نظام مالی بزند.

صدراعظم آلمان را در سفر سه روزه به چین هیاتی شامل 20 نفر از رییسان شركت ها و موسسه های آلمانی همراهی می كنند.

وی در جریان این سفر در آكادمی علوم اجتماعی چین سخنرانی خواهد كرد.

' مركل ' پیش از این در سال های 1997 ، 2006 ، 2007 ، 2008 و 2010 در سمت های مختلف به چین سفر كرده است.

ارزش مبادلات تجاری چین و آلمان در سال گذشته میلادی به 170 میلیارد دلار رسید و دو طرف امیدوارند این حجم را تا سال 2015 میلادی به 280 میلیارد دلار ارتقا دهند.

آساق ** 275 ** 2100



:: برچسب‌ها: ابرها , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، این رقابت ها از عصر روز چهارشنبه با حضور چهار تیم به میزبانی قزوین و در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی آغاز شد.

در نخستین بازی این دور از مسابقات، تیم بسكتبال نونهالان تهران با حساب 66 بر 32 از سد گلستان گذشت و قزوین میزبان نیز 68 بر 46 مقابل مازندران به پیروزی دست پیدا كرد.

دومین روز این بازی ها نیز ظهر امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم های قزوین با گلستان و تهران با مازندران پیگیری خواهد شد.

این رقابت ها روز جمعه (14 بهمن) با اتمام مسابقات و شناخت چهره تیم های راه یافته به مرحله یك چهارم نهایی به پایان می رسد.

گزارش ایرنا حاكی است، دو تیم برتر این مسابقات راهی مرحله یك چهارم نهایی رقابت های قهرمانی بسكتبال نونهالان كشور می شوند.

7392/616/508



:: برچسب‌ها: پاریس , هالووین , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

'رضا حاجتی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارش سنگین برف و كولاك طی شب گذشته در محورهای این شهرستان این خانوارها ساعت 2 بامداد به علت كولاك در محور بوئین زهرا به زرندیه گرفتار شدند.

وی بیان كرد: پس از بازگشایی محور مسدود این خانوارها به راهداری رنگرز انتقال و در آنجا اسكان داده شدند.

وی بیان كرد: عملیات بازگشایی محورهای این شهرستان از شب گذشته آغاز و هم اكنون تمامی محورها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

حاجتی افزود: ارتفاع برف كه بارش آن ازعصر روز گذشته تا ساعت شش بامداد امروز ادامه داشت در برخی نقاط این شهرستان به حدود 50 سانتی متر رسید.

وی از مسافران خواست تا در فصل زمستان لباس گرم، مواد غذایی كنسرو شده و خشك، لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته و از سالم بودن خودرو خود به لحاظ فنی و گرمایشی اطمینان حاصل كنند.

فرماندار زرندیه نیزگفت: ارتفاع برف در بخش خرقان این شهرستان به حدود 50 سانتی متر رسید.

'علیرضا هدایتی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و كولاك شب گذشته محورهای زرندیه را فرا گرفت كه عملیات بازگشایی راهها نیز به طور همزمان توسط راهداری و تیم های پیش بینی شده آغاز شد.

وی بیان كرد: با وجود بارش سنگین برف و كولاك در زرندیه كه تا ساعت 6 صبح امروز ادامه داشت با تلاش ماموران راهداری رفت و آمد در تمامی جاده‌های این شهرستان جریان دارد.

وی با بیان اینكه اغلب محورهای اصلی این شهرستان برف‌روبی و نمك‌پاشی شده است، اظهار داشت: تردد وسائط نقلیه در راههای این شهرستان جریان دارد، اما كسانی كه قصد مسافرت در این محورها را دارند باید ماشین خود را به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز كرده و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست در تردد جاده‌های این شهرستان ضمن رعایت احتیاط همكاری‌های لازم را با ماموران راهداری و پلیس راه انجام دهند.ك/3

7338/686



:: برچسب‌ها: جشن تولد , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

'رضا سلیمانی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: بخش جزیی از كوه در مسیر صالح آباد- مهران این استان به سبب شدت بارندگی ها بامداد امروز ریزش كرد.

وی ادامه داد: این محور ارتباطی توسط ماموران راهداری پاكسازی شده و اكنون تردد در این محور برقرار است.

وی از رانندگان خواست با توجه به شدت بارندگی ها در استان ایلام، با احتیاط از این مسیر تردد كنند.

محور ارتباطی ایلام- مهران به سبب تردد زوار و صدور كالاهای ایرانی به كشور عراق یكی از پرتردد ترین محورهای ارتباطی این استان است.

بارش شدید باران از اواسط هفته جاری در استان ایلام آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.ك/3

7173/534/ 640



:: برچسب‌ها: درخت , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ، 'غلامعلی رضوانی' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گیلان با بیان اینكه در مجموع 200 نفر برای نمایندگی مجلس از این استان داوطلب شده بودند، افزود: از این تعداد 16 نفر در مرحله اجرایی و نظارت، انصراف دادند.

وی اظهار داشت: از میان داوطلبانی كه بررسی صلاحیت آنها در دستور كار قرار گرفت، 102 نفر تأیید صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: از میان افراد باقی مانده؛ صلاحیت 14 نفر احراز نشد و 66 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

به گفته رضوانی: اسامی نامزدهای حوزه های انتخابیه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه جاری اعلام می شود.

وی با اشاره به حضور حداكثری مردم در این دوره از انتخابات خاطرنشان ساخت: ملت ایران در این دوره از انتخابات نیز مانند دوره های پیشین، حضوری پرشور خواهند داشت.

رییس ستاد انتخابات گیلان یادآور شد: در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 5/65درصد از واجدین شرایط در استان شركت كرده بودند.

وی مردم را مجریان اصلی انتخابات دانست و گفت: دولت با پشتیبانی و همت مردم، انتخابات را بر اساس قانون مدیریت می كند.

رضوانی بر ضرورت پرهیز داوطلبان ورود به مجلس از تبلیغات زودهنگام و تخریب یكدیگر تأكید و با اشاره به فعالیت نمایندگان كنونی مجلس برای حضور در رقابت های این دوره از انتخابات اضافه كرد: نمایندگان مجلس تا خرداد ماه سال آینده نماینده هستند و حضورشان برای رفع مشكلات مردم مانعی ندارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات مجلس نهم همزمان با سراسر كشور، 12 اسفند ماه در استان گیلان با 11 حوزه انتخابیه شامل رشت، لنگرود، فومن و شفت، صومعه‌سرا، رودبار و منجیل و لوشان، بندر انزلی، آستارا، رودسر و املش، لاهیجان و سیاهكل، تالش و رضوانشهر و ماسال، آستانه اشرفیه و بندر كیاشهر برگزار می‌شود.

استان گیلان 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. ك/3

7292/695/508



:: برچسب‌ها: اسپانیا , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، اجاره دار همچنین تاكید كرد كه هیسپان تی وی، یك شبكه دولتی است و از منافع دولت خود دفاع می‌ كند.

وی ابراز امیدواری كرد كه به وسیله این كانال تلویزیونی، چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آنچه كه خبرگزاریها و مطبوعات خارجی دنیا نسبت به نشان دادن آن اقدام می كنند، به جهانیان نشان داده شود.

مسئول خبر شبكه هیسپان تی وی با مثبت ارزیابی كردن پخش آزمایشی این كانال در تلویزیونی در اینترنت در یك ماه گذشته و دیدن آن از سوی بیش از یك میلیون نفر افزود: این پروژه با استقبال خوبی‌ در آمریكای لاتین و اسپانیا همراه بوده و هدف ما این است كه به طور آزاد در بین شبكه های تلویزیونی اسپانیا دیده شویم .

اجاره دار ادامه داد: این شبكه دارای محتویات جذابی برای جامعه غربی است و این فرصت را به غربی ها می دهد كه با ایران و فرهنگ ایرانی بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی همچنین تصریح كرد كه كه ایرانی ها بینش مثبتی نسبت به اسپانیا و آمریكای لاتین دارند زیرا نزدیكی‌ فرهنگی‌ بسیاری بین ایرانیان، اسپانیایی ها و مردم آمریكای لاتین وجود دارد.

وی افزود: لاتینی ها از جمله اسپانیایی ها اشتیاق فراوانی در شناخت فرهنگ های مختلف از جمله فرهنگ ایران كه یكی‌ از قدیمی‌ ترین فرهنگ های جهان بشمار می رود، دارند.

اروپام **1234**1597



:: برچسب‌ها: لا , پارک , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، جشنواره فیلمهای ایرانی به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش، خانه فیلم وین و موسسه رسانه های تصویری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در وین برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم های ایرانی امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه با اكران فیلم 'آقا یوسف' در سالن سینمای 'خانه فیلم وین' افتتاح می شود و طی یك هفته برگزاری این جشنواره 14 فیلم ایرانی به نمایش درخواهد آمد.

در این رویداد فرهنگی ، 'خانه فیلم وین' و خود اتریشی ها از بانیان برگزاری جشنواره فیلمهای ایرانی هستند و در این جشنواره 11 فیلم سینمایی و سه فیلم مستند ایرانی به نمایش درخواهد آمد.

علاوه بر فیلم سینمایی آقا یوسف، فیلمهای سینمایی كنعان، امشب شب مهتابه، میم مثل مادر، خیلی دور خیلی نزدیك، به نام پدر، تولد یك پروانه، تقاطع، اینجا بدون من، آدمكش و پسر آدم و دختر حوا در این جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

سه فیلم مستند 'خرما'، 'دستها و نجواها' و 'فرشته ای روی شانه راست من' از دیگر فیلم های این جشنواره است.

این 14 فیلم ایرانی از 13 بهمن ماه طی یك هفته و در دو سانس جداگانه در ساعت های 19 و 21 در سالن سینمای 'خانه فیلم وین' به نمایش درخواهند آمد.

در جشنواره فیلمهای ایرانی در وین، محمد هادی كریمی كارگردان و لادن مستوفی بازیگر ایرانی حضور دارند.

اروپام 1344/ 3404



:: برچسب‌ها: سفر , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اخوان المسلمین مصر طرفداران حسنی مبارك رئیس جمهور سابق این كشور را به دست داشتن در خشونت های بعد از یك مسابقه فوتبال كه دست كم 73 كشته و صدها زخمی بر جا گذاشت، متهم كرده است.

درگیری چهارشنبه شب میان طرفداران دو تیم 'المصری' و 'الاهلی' در شهر پورت سعید واقع در شمال مصر، منجر به كشته شدن دست كم 73 تن از جمله شماری از نیروهای امنیتی این كشور شد.

بر اساس این گزارش، در جریان این درگیری صدها تن دیگر نیز زخمی شده اند.

**2351** 3404



:: برچسب‌ها: آسیا , گل , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

'مكی عجیب حمود' شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار كرد: كشورهای زیادی از جمله چین و ژاپن برای گسترش همكاری با عراق اعلام آمادگی كرده اند، ولی دولت و ملت عراق علاقه زیادی برای ایجاد رابطه با ایران دارند.

وی افزود: عراق كشوری است كه درهای آن بعد از سقوط رژیم بعثی باز شده و این موضوع می تواند به عنوان نقطه مثبتی در روابط دو كشور مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: 260 شركت صنعتی در زیرمجموعه وزارت صنایع عراق فعالیت می كنند و اكثر آنها از كوتاه نگری سران رژیم سابق متضرر شده اند.

'عجیب حمود' اضافه كرد: جهت دهی كشور ما بعد از سال 2008 و رسیدن به حالت عادی تغییر یافته و سیاست وزارتخانه صنایع عراق براین است كه روابطش را با شركت های مختلف به خصوص شركت های ایرانی گسترش دهد.

وی ابراز كرد: شركت ها و كارخانه های آذربایجان شرقی در سطح بالایی قرار دارند و ما در پی آن هستیم روابط خود را با آنها گسترش دهیم و در این خصوص پس از بازگشت به بغداد تصمیمات جدی گرفته خواهد شد.

معاون وزیر صنایع عراق عنوان كرد: كمك های جمهوری اسلامی ایران برای ما فراموش نشدنی است و ملت عراق احترام خاصی به ایران و ایرانیان دارد.

وی با اشاره به بازدید خود از تراكتورسازی ایران گفت: این شركت و محصولات آن در سطح بالایی قرار دارد و به احتمال زیاد با این شركت وارد معامله خواهیم شد.

وی اضافه كرد: محصولاتی كه در تراكتورسازی ایران تولید می شود از محصولات وارداتی از تركیه بسیار با كیفیت بوده و مورد توجه ما قرار گرفته است.

'عجیب حمود' ابراز كرد: كشورما بنا به سیاست های غلط رژیم سابق بدهی های زیادی دارد كه امیدواریم با همكاری كشورهای دوست بتوانیم این بدهی ها را پرداخته و گام در راه توسعه عراق برداریم.

7237/587/245



:: برچسب‌ها: توکیو , بچه ها , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()