نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سینما آزادی از فردا(پنجشنبه) و در نخستین روز برپایی جشنواره سی ام فیلم فجر به پیشواز فیلم های 'گشت ارشاد'، 'بیداری' و 'رویدن در باد' می رود.

در اولین سانس در روز پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 14، فیلم سینمایی 'گشت ارشاد' به تهیه كنندگی و كارگردانی سعید سهیلی در سینما آزادی به نمایبش در می آید.

حمید فرخ‌نژاد، جمشید هاشم‌ پور، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی‌ و ساعد سهیلی در این اثر سینمایی ایفای نقش می كنند.

'گشت ارشاد' داستان سه جوان جنوب شهری است كه به خاطر به دست آوردن پول، دست به كارهای خطرناكی می‌زنند.

سهیلی پیشتر كارگردانی فیلم‌های 'ازدواج در وقت اضافه'، 'چار چنگولی'، 'چهار انگشتی'، 'سنگ، كاغذ، قیچی'، 'مردی از جنس بلور' و 'مردی شبیه باران' را برعهده داشته است.

همچنین در ساعت 16، فیلم 'بیداری' ساخته فرزاد موتمن برای علاقه مندان پخش می شود.

فیلمنامه این اثر سینمایی را كریم هاتفی‌نیا و سعید حاجی‌میری به نگارش درآورده‌اند كه مضمونی مرتبط با سی‌ سال انقلاب اسلامی ایران دارد.

در این فیلم كه دارای صحنه هایی از تظاهرات خیابانی مربوط به روزهای انقلاب اسلامی است، از بیش از 200 هنرور و ادواتی چون تانك و نفربر در جلوه های میدانی استفاده شده است.

نیكی كریمی، شقایق فراهانی و مهدی احمدی از جمله بازیگران فیلم 'بیداری' هستند.

آخرین ساخته موتمن، داستان زنی به نام 'زهرا' است كه حافظه اش از زمانی كه برای آخرین بار دختر 6 ساله اش یاسمن را دیده، متوقف شده است و پس از گذشت 24 سال از آن اتفاق، حافظه زهرا بازگشته و او قصد دارد دختر گمشده‌اش را بیابد... .

نیره فراهانی، كیهان ملكی، هوشنگ قوانلو، مریم كاویانی، مهوش وقاری، افسانه ناصری، حسین محب‌اهری، رویا جاوید نیا، فلور نظری، فرحناز منافی ‌ظاهر، رضا نوروزی، شیوا خنیاگر و امیرحسین صدیق سایر بازیگران جدیدترین فیلم موتمن محسوب می‌شوند.

در سانس سوم این سینما، فیلم 'روییدن در باد' ساخته رهبر قنبری ساعت 18 به روی پرده می رود.

این فیلم كه در استان اردبیل و اطراف شهرستان سرعین و ارتفاعات سبلان فیلمبرداری شده، درباره نوجوانی ایلیاتی است كه شاگرد اول منطقه قشلاق می‌شود.

در این فیلم گوهر خیراندیش، امید زندگانی، حسین عابدینی، ذبیح اله افشار، یلدا قشقایی، قاسم سید سیاح، كاظم هاشم زاده، ژیلا شاهی و محمدرضا خدایی به ایفای نقش می پردازند.

در نوبت های 20 و 22 نیز به ترتیب دو فیلم 'گشت ارشاد' و' بیداری' به روی پرده می روند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری 'محمد خزاعی' برگزار می شود.

فراهنگ ** 9173 ** 1071



:: برچسب‌ها: درختان , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

آغار فعالیت ششمین شبکه تلویزیونی غیر فارسی دولت ایران

ششمین شبکه تلویزیونی غیر فارسی دولت ایران امروز شروع به کار کرد. شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، پخش شبانه روزی خود را پس از یک دوره آزمایشی ۱۶ ساعته آغاز کرده.

برای پخش این فایل، نرم افزار "جاوا اسکریپت" باید فعال شود و تازه ترین نسخه "فلش" نیز نصب شده باشد

هیسپان تی‌وی، تلویزیون اسپانیایی‌زبان ایران که پخش آزمایشی خود را از حدود چهل روز پیش آغاز کرده بود، با پیام محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری این کشور ۲۴ ساعته شد.

آقای احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد که این شبکه تلویزیونی به انتشار "حقایق" بپردازد و از این طریق به اسپانیایی زبانان، به ویژه در آمریکای لاتین خدمت کند.

حکومت ایران در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد تلاش زیادی کرده است تا روابط خود را با کشورهای آمریکای لاتین گسترش دهد.

عقاید ضد آمریکایی رهبران بعضی از این کشورها زمینه برقراری روابط دوستانه آنها با ایران را فراهم کرده است.

لوگوی تلویزیون هیسپان تی‌وی

هیسپان تی‌وی، سومین شبکه تلویزیونی خبری غیرفارسی سازمان صدا و سیمای ایران است.

این شبکه تلویزیونی برنامه‌های خبری، فیلم و سریال، برنامه‌های مستند، گزارش، مصاحبه‌های اختصاصی و برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را به زبان اسپانیایی از تهران پخش می‌کند.

این نخستین شبکه به زبان اسپانیایی است که از خاورمیانه پخش می‌شود.

محمد سرافراز معاون برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی که هم‌زمان ریاست شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی را هم بر عهده دارد، روز ۳۰ آذرماه در مراسم راه اندازی آزمایشی این شبکه خبری گفت که در حال حاضر در دنیا ۱۱ شبکه بین‌المللی اسپانیایی‌زبان فعالیت دارند، اما بیشتر این رسانه‌ها همسو با "سیاست‌های استعمار" اقدام به پخش برنامه می‌کنند.

"صدا و سیما راه اندازی شبکه‌های جدید تلویزیونی به دیگر زبان‌ها را نیز در دستور کار دارد"

محمد سرافراز، معاون برون‌مرزی صدا و سیما

جمهوری اسلامی ایران پیش تر هم بخش‌های خبری به زبان‌ها مختلف را از شبکه ماهواره‌ای سحر پخش می‌کرد، اما با راه‌اندازی تلویزیون العالم به زبان عربی، نخستین گام خود را برای پوشش خبری به ۲۴ ساعته به زبانی غیر از فارسی برداشت.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سپس تلویزیون ۲۴ ساعته انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی را با شعار «خبر از نگاه دیگر» راه‌اندازی کرد تا توجه مخاطبان انگلیسی‌زبان را هم به سوی خود جلب کند.

دو سال پیش و در جریان سفر عزت‌الله ضرغامی به چند کشور آمریکای جنوبی، خبرهایی منتشر شد که نشان‌دهنده قصد ایران برای راه‌اندازی یک کانال خبری اسپانیایی بود.

شبکه هیسپان تی‌وی روی پنج ماهواره قابل دریافت است که از این میان دو ماهواره منطقه اروپا، دو ماهواره حوزه آمریکای لاتین را پوشش می‌دهند و یک ماهواره نیز به آمریکا اختصاص دارد.

پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی به نشانی و و پسوندهای محلی کشورهای آمریکای لاتین قابل دسترسی است و امکان پخش زنده برنامه‌ها در آن فراهم شده است.



:: برچسب‌ها: سفر , آسیا , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob


:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، رییس جمهوری روز چهارشنبه در بدو ورود به خانه ملت با استقبال پرشور نمایندگان روبرو شد و از همان ابتدای ورود بسیاری از نمایندگان بدور وی جمع شدندو با احمدی نژاد احوال پرسی كردند.

ازدحام جمعیت نمایندگان موجب شد تا رییس جمهوری با كمی تاخیر وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شود.

'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی نیز هنگام ورود رییس دولت دهم به وی خوش آمد گفت.

سیام**9121**7378**



:: برچسب‌ها: توکیو , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ، 'سجاد رضوی' افزود: كمیته گردشگری سلامت با شركت نمایندگانی از وزارت امور خارجه، سازمان نظام پزشكی، سازمان میراث فرهنگی، اتاق بازرگانی و وزارت بهداشت تشكیل شده و سرگرم سیاستگذاری توریسم درمانی در كشور است.

وی خاطرنشان كرد ایران ظرفیت‌های خوبی برای همكاری با كشورهای منطقه و آسیای میانه، آذربایجان، افغانستان، عراق، كویت، بحرین، تاجیكستان و قزاقستان دارد.

رییس مركز نظارت بر درمان و اعتباربخشی وزارت بهداشت، گفت: كشور عراق نیاز خود به ارایه خدمات در حوزه پیوند، چشم‌ پزشكی، خدمات جراحی قلب به ویژه جراحی قلب اطفال را به ما اعلام كرده است كه در این زمینه همكاری با این كشور آغاز شده است.

اجتمام**9185 ** 1569**



:: برچسب‌ها: نور , هاوایی , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

'مسعود مجردی' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 5/2 بامداد امروز سه كاروان از فرودگاه مشهد به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی اظهارداشت: از كاروانهای مذكور دو كاروان از مشهد و یك كاروان از خراسان شمالی بودند.

مجردی با بیان اینكه اعزام زائران بامداد امروز از طریق پرواز هواپیمایی سعودی انجام شده، ادامه داد: این پرواز شامل 443 زائر و 12 خدمه بود.

وی پرواز زائران خراسانی را نخستین پرواز عمره كشور ذكر كرد و گفت: زائران یزد و خراسان رضوی نخستین گروه زائران كشور بودند كه پرواز خراسان رضوی قبل از اعزام زائران یزد انجام شده است.

مجردی با بیان اینكه روزانه یك پرواز جهت اعزام زائران عمره استان انجام خواهد شد، گفت: سیاست ما در ابتدا اعزام زائران با شیب كند است كه هر چه به سال جدید نزدیكتر می شویم تعداد پروازها افزایش می یابد.

وی همچنین از اعزام زائران خراسان جنوبی از فرودگاه مشهد خبر داد و یادآور شد: ظاهرا با اعزام این افراد از خراسان جنوبی تاكنون موافقت نشده لذا این زائران نیز از فرودگاه مشهد اعزام خواهند شد.

مجردی در رابطه با اعزام عمره دانش آموزی نیز یاد آورشد: این افراد كه سفرشان در پنج بهمن ماه لغو شده بود براساس برنامه ریزی های انجام شده 28 بهمن ماه اعزام می شوند.ك/3

7491/659/330



:: برچسب‌ها: انگلستان , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

' مجتبی شفق' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: لایحه اعتراضی ارائه شده، محكم، متقن و براساس قوانین و مقررات حقوقی تنظیم و به دادگاه تقدیم شده است.

مدیر كل حقوقی ایرنا اظهار داشت: طبق روال قانونی، قاضی پس از بررسی لایحه اعتراضی متهم، پرونده را به مرجع تجدید نظر ارجاع می دهد.

*** شكایت از قاضی صلواتی

شفق همچنین شكایت 'علی اكبر جوانفكر ' مشاور رییس جمهوری و مدیر عامل ایرنا از قاضی صلواتی را تایید كرد و افزود: به دلیل صدور رای غیر مستدل قاضی صلواتی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب علیه آقای جوانفكر، از وی شكایت نیز شده است.

به گفته مدیر كل حقوقی ایرنا، این شكایت، دوشنبه هفته گذشته در دادسرای انتظامی قضات به ثبت رسید.

شفق اظهار داشت: رای صادره قاضی صلواتی علیه مدیر عامل ایرنا، مغایر با قوانین آیین دادرسی كیفری است زیرا آیین دادرسی كیفری اجازه صدور رای غیر مستند را نمی دهد.

شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، علی اكبر جوانفكر مشاور رییس جمهوری و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی را به اتهام توهین به مقام معظم رهبری به یكسال حبس و پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب ، گروهها، انجمن ها و فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی محكوم كرده و این حكم فقط به صورت شفاهی به وكیل آقای جوانفكر ابلاغ شده است.

اجتمام**9140**



:: برچسب‌ها: نیویورک , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

جیمز کلپر: ایران ظرفیت علمی، فنی و صنعتی لازم را برای در نهایت، تولید تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد

یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا گفته است که ایران همچنان گزینه ساخت تسلیحات هسته‌ای را در نظر دارد و مایل به انجام حملات تروریستی علیه ایالات متحده در خاک این کشور است.

جیمز کلپر، رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا، گفته است: "پیشرفت‌های فنی ایران، به طور مشخص در غنی‌سازی اورانیوم، بر این ارزیابی ما صحه می گذارد که ایران ظرفیت علمی، فنی و صنعتی لازم را برای تولید تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد و موضوع اصلی، تنها اراده سیاسی (برای تولید چنین تسلیحاتی) است."

او اضافه کرده است: "این پیشرفت‌ها در راستای این نظر ماست که ایران در صورتی که بخواهد تسلیحات هسته‌ای تولید کند، از نظر فنی این ظرفیت را دارد که اورانیوم غنی شده برای مصارف نظامی، تولید کند."

این اظهارات آقای کلپر در متنی آماده‌ شده برای ارائه در نشست کمیسیون اطلاعاتی سنای آمریکا منتشر شده است.

"احتمال حمله ایران به منافع آمریکا"

آقای کلپر همچنین گفته است که به باور سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، ایران مایل به دست زدن به حمله‌های تروریستی در داخل خاک آمریکا یا به منافع این کشور و متحدانش در خارج از آمریکاست.

در اکتبر گذشته دولت آمریکا اعلام کرد که ایران در توطئه ناموفق ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن دست داشته است.

ایران این اتهام را رد کرده است، ولی آقای کلپر می‌گوید که این توطئه، اراده پرخاشگرانه جدید در سطوح عالی ایران را برای صدور مجوز حمله‌هایی علیه آمریکا نشان می‌دهد."

او گفته است: این توطئه "نشان داد که تعدادی از مقامهای رسمی ایران که احتمالا آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، هم از جمله آنهاست، در شرایط کنونی اراده بیشتری دارند تا در واکنش به اقدامات ایالات متحده که تهدیدآمیز تلقی می کنند، به حمله‌ای در آمریکا دست بزنند."

او اضافه کرده است: "ما همچنین نگران توطئه ایران علیه آمریکا یا منافع این کشور و متحدانش در خارج از آمریکا هستیم."

آقای کلپر در عین حال گفته است که جاسوسی از سوی چین، روسیه و ایران همچنان مهم‌ترین تهدیدهای آمریکا در سال‌های آینده خواهد بود.

او اضافه کرده است: "عملیات اطلاعاتی ایران علیه آمریکا، از جمله توانمندی‌های سایبری آن، در سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است."



:: برچسب‌ها: پاریس , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob
آرم آی اس آی

تشکیلات عمده اطلاعاتی و امنیتی پاکستان به حمایت مستقیم از طالبان متهم شده اند

یافته های ناتو در مورد طالبان حاکی از کمک مستقیم پاکستان به این گروه مخالف حکومت افغانستان است.

سازمان پیمان اتلانتیک شمالی - ناتو - در گزارشی طبقه بندی شد که بی بی سی به محتوای آن دست یافته گفته است که شورشیان طالبان در افغانستان از کمک مستقیم سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان برخوردار می شوند و حمایت از شورشیان در افغانستان نیز رو به افزایش بوده است.

این گزارش براساس نتیجه بازجویی از چند هزار شورشی بازداشتی تهیه شده و مدعی است که طالبان همچنان با اعتماد به نفس کامل به مقابله با نیروهای ناتو و دولت افغانستان ادنمه می دهد و از "حمایت گسترده" در میان مردم این کشور برخوردار است.

تهیه کنندگان گزارش محرمانه ناتو گفته اند که منابع دولتی پاکستان از محل استقرار رهبران ارشد طالبان به خوبی آگاهند.

به گفته تحلیلگران بی بی سی، برای نیروهای بین المللی درگیر در مقابله با شورشیان طالبان و دولت افغانستان مطالعه چنین گزارشی ناخوشایند و نگران کننده است.

همچنین، در حالیکه دولت پاکستان همواره هر گونه اتهام حمایت و همکاری با طالبان و سایر گروه های شورشی اسلامگرا را به شدت تکذیب کرده است، نتیجه گیری ناتو در مورد ارتباط تشکیلات امنیتی این کشور با طالبان تنها می تواند سوء ظن مقامات افغان و برخی کشورهای درگیر در جنگ با طالبان در مورد نیات پاکستان را شدت بخشد.

پیش از این، مقامات نظامی آمریکایی نهادهایی در داخل حکومت پاکستان را به داشتن ارتباط با طالبان و حتی شبکه القاعده متهم کرده اند.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون - وزارت دفاع آمریکا - دز پاسخ به سئوالی در مورد نتیجه گیری گزارش طبقه بندی شده ناتو در مورد روابط پاکستان و شورشیان افغان، احتمال وجود چنین ارتباطی را مورد تایید قرار داده است.

طالبان

به گزارش ناتو نشانه ای از کاهش حمایت افغانها از طالبان دیده نمی شود

وی گفت: "وزارت دفاع از مدت ها پیش نگران ارتباط برخی عناصر سازمان آی اس آی پاکستان با برخی شبکه های افراطی بوده است."

اداره اطلاعات مشترک نیروهای پاکستان - آی اس آی - مهمترین تشکیلات اطلاعاتی این کشور است که هدف از فعالیت خود را حفظ امنیت ملی پاکستان اعلام می کند اما به گفته برخی منابع غربی، این سازمان از همکاری و حتی حمایت از گروه های تندرو نیز رویگردان نبوده است.

گزارش اخیر ناتو در مورد وضعیت گروه طالبان برای نخستین بار جزئیات روابط بین آی اس آی و این گروه شورشی را آشکار می سازد.

موقعیت طالبان در داخل افغانستان

این گزارش براساس اطلاعات کسب شده از بیست و هفت هزار فقره بازجویی از بیش از چهار هزار تن از نفرات طالبان، شبکه القاعده و سایر شورشیان خارجی که به اسارت ناتو در آمده بودند تهیه شده است.

تهیه کنندگان این گزارش گفته اند که "بهره برداری پاکستان از رهبران ارشد طالبان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد" و افزوده اند که سازمان های اطلاعاتی پاکستان دقیقا از محل استقرار این افراد آگاهی دارند.

به گفته خبرنگار بی بی سی در کابل، این گزارش در عین حال حاکی از عمق و ادامه حمایت از طالبان در میان مردم افغانستان است و ازکاهش چنین حمایتی از طالبان در این گزارش نشانه ای دیده نمی شود.

با وجود برنامه ناتو برای انتقال مسئولیت حفظ امنیت افغانستان به نیروهای دولتی این کشور، سند محرمانه ناتو از همکاری بین شورشیان و کسانی در ارتش و پلیس افغانستان حکایت دارد.

نیروهای امنیتی افغانستان

گزارش ناتو در حالی انتشار می یابد که روند واگذاری حفظ امنیت افغانستان به نیروهای ملی این کشور ادامه داشته است

در نتیجه گیری این گزارش آمده است که در سال گذشته، علاقه به پیوستن به حامیان طالبان در میان افغان ها "حتی برخی اعضای حکومت افغانستان" به شکلی کم سابقه رو به افزایش بوده است.

به گفته نویسندگان این گزارش: "شهروندان غیرنظامی افغان غالبا مدیریت طالبان را به مدیریت حکومت افغانستان ترجیح می دهند که دلیل آن نیز معمولا فساد در میان ماموران حکومتی است."

این گزارش همچنین مدعی است که طالبان به منظور ترغیب نیروهای ناتو به خروج از برخی مناطق افغانستان، عمدا از دامنه عملیات خود در این مناطق می کاهند تا به این وسیله، ناتو را در مورد بازگشت نسبی امنیت به این مناطق و انتقال مسئولیت امنیتی آنها به افغان ها گمراه کنند.

به گفته خبرنگار بی بی سی در کابل، این سند می افزاید که در مناطقی که نیروهای خارجی کمک به امنیت افغانستان از آنها خارج شده اند، حضور طالبان افزایش یافته در حالیکه نشانه چندانی از مقاومت نیروهای دولتی در برابر شورشیان به چشم نمی خورد و حتی در مواردی، طالبان عملا از کمک افراد پلیس و ارتش دولتی برخوردار می شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که با خروج نیروهای خارجی از افغانستان، قرار است واحدهای دولتی حفظ امنیت این مناطق را بر عهده بگیرند.

براساس گزارش طبقه بندی شده ناتو، تفنگ، اسلحه کمری و تسلیحات سنگینی که در اختیار نیروهای دولتی افغانستان قرار گرفته آزادانه در بازارهای پاکستان در معرض فروش قرار می گیرد.

اگرچه گزارش طبقه بندی شده ناتو می تواند باعث نگرانی مقامات حکومت افغانستان و کشورهای کمک کننده به آنان شود، اما سخنگویان ناتو تاکید داشته اند که از آنجا که محتوای این سند براساس اظهارات شورشیان بازداشتی در جریان بازجویی از آنان تدوین شده است، باید محتوای آن را صرفا "گزارشی جهت اطلاع" تلقی کرد.

در عین حال، یکی از سخنگویان نیروهای کمک به امنیت افغانستان به خبرنگار بی بی سی گفته است که گزارش محرمانه ناتو "یک سند داخلی است و قرار نبوده است که جهت دسترسی عمومی، انتشار یابد."

وی افزوده است که رویه سازمان ناتو این است که اینگونه اسناد طبقه بندی شده همواره طبقه بندی شده باقی می مانند.



:: برچسب‌ها: درختان , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شنا، مسابقات شنای دبی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش انتخابی المپیك و جایزه بزرگ طی روزهای 13 تا 17 بهمن ماه در مجموعه ورزشی 'حمدان بن محمد بن راشد' شهر دبی امارات برگزار خواهد شد.

تیم شنای كشورمان با 10 ورزشكار (3 شناگر رده سنی جوانان و 7شناگر رده سنی بزرگسالان )در این رقابتها شركت خواهد كرد.

تركیب تیم اعزامی كشورمان به رقابتهای انتخابی المپیك در كشور امارات به این شرح است :

رده سنی جوانان : آرش اولیایی (از استان فارس) ، آرشام میرزایی (از استان البرز) ، ابوالرشید اژدری (از استان گیلان)

ره سنی بزرگسالان :محمد بیداریان ، پوریا مالدار قصری و سعید آشتیانی (از استان تهران) احمد رضا جلالی و امیر شجاعی فر(از استان فارس) ، سروش خواجگی و پاشا وحدتی ( از استان خراسان رضوی )

هدایت تیم شنای كشورمان را خشایار حضرتی به عنوان سرمربی بر عهده خواهد داشت ضمن اینكه مسعود رضوانی به عنوان سرپرست تیم كشورمان را همراهی خواهد كرد.

1587**1440



:: برچسب‌ها: رقص , هاوایی , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()