نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'علی نیكزاد' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تكلیف وضعیت تعاونی های مسكن مهر افزود: تعاونی هایی كه تا دو سال پیش از مردم پول دریافت كردند و هنوز كاری انجام نداده اند، تعطیل می شوند.

وی گفت: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی معتقد به تعطیلی تعاونی های غیرفعال است و به همه افرادی كه در این تعاونی ها ثبت نام كرده اند، اعلام می كنیم كه پول خود را پس بگیرند.

به گفته ی وزیر مسكن و شهرسازی متقاضیان پس از مراجعه به شهرهای جدید حداكثر تا 9 ماه واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

نیكزاد درخصوص برخی تعاونی هایی كه به بهانه فرم (ج) ( فرم ثبت نام مسكن مهر در تعاونی ها ) پول متقاضیان را پرداخت نمی كنند، گفت: تعاونی های غیر فعال پول مردم را یا در جیب خود گذاشته اند و یا در بانك سپرده گذاری كرده اند كه در هر صورت باید اصل پول را به مردم بازگردانند و این متقاضیان سریع تر از دیگران مسكن خود را دریافت می كنند.

وی در ادامه افزود: مسئولیت فرم (ج) را بنده تقبل می كنم و به مردم اطمینان می دهم ، در صورتی كه خانه دریافت نكرده باشند، فرم (ج) آنها قرمز نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی به زمان اتمام پروژه مسكن مهر 99 ساله اشاره و اظهار كرد: تا زمانی كه بنده مسئولیت دارم مسكن مهر 99 ساله اجرا می شود و هم اكنون نیز سهمیه 100 هزار واحد مسكن مهر خودمالك به تمامی استانها داده می شود.

وی تاكیدكرد: سال آینده ساخت 800 هزار واحد بافت فرسوده، خود مالك و 99 ساله آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه ساخت 30 هزار واحد مسكن مهر 99 ساله در پردیس شروع شده است، گفت: بر اساس صحبت های اخیر رئیس جمهوری مطرح شده است كه مسكن مهر تا سال 1392 تمام می شود.

وی با اشاره به حجم عظیم پروژه مسكن مهر بیان كرد: وزارت نیرو، شركت ملی گاز و وزارت ارتباطات همگی درگیر این پروژه هستند و همچنین در سال آینده سازمان ثبت و اسناد كشور هم پروژه عظیم صدور سند تفكیكی یك میلیون واحد مسكونی را برعهده دارد كه بسیار كار دشواری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه هشت هزار واحد مسكونی در شهر جدید پرند تا 15 روز آینده تحویل داده می شود، گفت: توافق شده مسئولانی از وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو هر هفته جلسه ای را برای حل مشكلات سایت مسكن مهر در پرند برگزار كنند.

نیكزاد اظهار كرد: در یكی از سایت های مسكن مهر در پرند پیشنهاد شده است تا پیمانكاری كه تجربه كار زیرساختی دارد، وظیفه ساخت تصفیه فاضلاب پرند را برعهده بگیرد و زیر نظر شركت آب و فاضلاب پرند این كار را انجام دهد.

اقتصام**9186**1561



:: برچسب‌ها: فوتبال , گربه , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

حال پس از گذشت 2 سال از این وعده مدیركل، از معاون وی آقای 'هرمان ناكارتس' كه ریاست هیات عالیرتبه آژانس را در سفر به ایران برعهده دارد، می پرسیم كه آیا واقعا این دیپلمات 65ساله ژاپنی عملكری بی طرفانه دارد.

نگاهی به عملكرد آژانس در قبال موضوع هسته ای ایران و به موازات آن سكوت این نهاد بین المللی در برابر عملكرد برخی دولت های غربی و رژیم اشغالگر، پاسخ این سوال را روشن می كند.

نیاز به یادآوری نیست كه هر گاه دبیرخانه آژانس خواسته مساله ایران را بر مبنای یافته‌های بازرسی ها خاتمه یافته تلقی كند، ادعایی جدید با انگیزه‌های ابعاد نظامی مطرح شده است.

این در حالی است كه اگر به گزارش‌های آژانس در خصوص ادعاهای مربوط به سایت های نظامی پارچین، لویزان ودیگر موارد مراجعه شود، معلوم خواهد شد كه گزارش های قبلی مدیركل بیانگر این است كه 'آژانس هیچ مدركی دال بر وجود مواد و یا فعالیت های هسته‌ای در آنها نیافته است'.

حال سوال این است كه چرا دبیرخانه این نهاد بین المللی همچنان به اطلاعات غیرقابل تایید دریافت شده از برخی دولت های غربی از جمله آمریكا تكیه می كند؟

به گفته كارشناسان، آژانس در قبال ایران بر خلاف اساسنامه وارد فعالیت‌های اطلاعاتی(جاسوسی) مذمومی شده كه قطعاً فراتر از صلاحیت‌های فنی آن بوده و این قضیه ماه ها و یا در مواردی سال ها ادامه داشته تا اینكه ثابت شده ادعاها، ساختگی و جعلی بوده است.

این در حالی است كه آژانس تا كنون 'در خصوص تجهیز كشورهای بدون سلاح هسته‌ای در اروپا با تسلیحات هسته‌ای و تحویل سیستم های مرتبط به زرادخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده آمریكا ' كه در نقض صریح تعهدات عدم اشاعه می‌باشد، اقدامی انجام نداده و گزارشی در مورد 'محل دقیق میزان مواد هسته‌ای قابل استفاده برای تولید سلاح در این كشورهای بدون تسلیحات هسته‌ای' ارایه نكرده است.

آژانس همچنین گزارشی در خصوص ویژگی های فنی و مكانی سلاح های هسته‌ای در اروپا، به ویژه در قلمرو سرزمینی كشورهای بدون سلاح هسته‌ای در اروپا كه در حال حاضر نیز از لحاظ بین‌المللی متعهد به عدم انجام چنین فعالیت هایی هستند، ارایه نداده است.

این نهاد بین المللی همچنین نسبت به عدم ایفای تعهد ایالات متحده آمریكا و كشورهای اروپایی میزبان تسلیحات هسته‌ای در مورد مندرجات معاهده منع گسترش كه بی‌شك تهدیدی جدی برای صلح و امنیت جهانی است، سكوت اختیار كرده است.

آقای ناكارتس حتما این گزارش را خوانده است كه شهردار توكیو چندی پیش اظهار داشته ژاپن باید سلاح هسته ای داشته باشد. به عقیده صاحبنظران با توجه به اینكه ژاپن هزاران كیلوگرم پلوتونیوم و اورانیوم با غنای بالا در اختیار دارد، این موضوع بطور جدی نگران كننده است. آیا آژانس در دوره مدیركل جدید گزارشی در این خصوص ارایه داده است؟

اضافه بر این، گویی آژانس گزارش مدیر كل قبلی در خصوص برنامه مخفیانه هسته ای كره جنوبی در زمینه غنی سازی اورانیوم ،حتی تا بیش از 70 درصد و بازفرآوری پلوتونیوم كه صرفاً كاربرد سلاح اتمی دارد را فراموش كرده است.

هرچند دولت كره جنوبی اعلام كرد كه این كار توسط تعدادی از دانشمندان و بدون اطلاع مقامات دولتی انجام شده، سوال این است كه آیا این اقدام در كشوری مثل كره جنوبی كه دارای نیروگاه های هسته ای و مقادیر زیادی اورانیوم غنی شده و پلوتونیوم می باشد، بدون اجازه دولت، توسط عده ای نگران كننده نیست؟

اگر مدیركل بی طرف است چرا از فعالیت­های پنهانی احتمالی برخی كشورهای غربی یا استقرار چند صد كلاهك هسته­ای در خاك اروپا و برخی كشورهای اشغال شده -كه سلامت مردم این جوامع را به شدت تهدید می‌كند- سخن نمی گوید یا گزارشی به نهادهای بین­المللی مانند سازمان ملل متحد ارسال نمی­كند؟

چرا آژانس در خصوص مواد هسته­ای مفقود شده در آمریكا، سكوت كرده و به تدریج آن را به فراموشی سپرده‌است؟ این مواد در زمان حاضر، در دست چه كسانی است؟

چرا آژانس در قبال این گزارش كه 'آمریكا 700 میلیارد دلار برای صنعت تسلیحات هسته ای در دهه آینده هزینه می كند' سكوت كرده است.

مورد اخیر، سكوت آژانس در قبال آزمایش موشك بالستیك جدید با قابلیت حمل كلاهك هسته ای توسط رژیم صهیونیستی بود.

چند ماه پیش در حالی كه آمانو در مجمع عمومی سازمان ملل از آنچه همكاری نكردن ایران با آژانس می دانست، گلایه می كرد، رژیم صهیونیستی موشك بالستیك جدیدی با قابلیت حمل كلاهك هسته ای را از «سیستم پرتاب موشكی پایگاه پالماخین» آزمایش كرد.

آقای مدیركل كه حدود 10 سال پیش در مقام نماینده ژاپن در هیات سازمان ملل متحد در زمینه مسائل موشكی معرفی شد، احتمالا معنای این آزمایش موشكی با قابلیت حمل كلاهك هسته ای را می داند.

حال سووال از آقای ناكارتس این است كه برخوردهای گزینشی آژانس بین­المللی انرژی اتمی به ویژه با كشورهای درحال توسعه در منحرف نشان دادن فعالیت­های آنها تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟

اروپام 1344**1415



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی،'برونو فوشه'ایران را كشوری صاحب تمدن چند هزار ساله خواند و بر اراده مقامات فرانسه برای گفت وگو و مذاكره با جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد.

وی رفت و آمد مقامات سیاسی و پارلمانی دو كشور را سبب رفع سوء تفاهم های احتمالی دانست و افزود:با توجه به موقعیت استراتژیك ایران در منطقه خاورمیانه فرانسه خواستار آن است كه ایران جایگاه واقعی خود را در منطقه داشته باشد.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه نیز تحریم و تهدید كشورهای غربی علیه ملت ایران را كاملا بی اثر دانست وگفت:در تمامی سالهای بعد از انقلاب اسلامی استكبار جهانی ملت ایران را تهدید كرده اند ولی اینگونه مسائل مردم ایران را مقاوم تر كرده و بیشترین ضرر نصیب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است .

كامران در این دیدار بر اهمیت تقویت همكاریهای دوكشور در عرصه های گوناگون بویژه روابط پارلمانی تاكید كردو گفت :حضور حضرت امام (ره ) در دوران تبعید در فرانسه ،ذهنیت مثبتی در مردم ایران ایجاد كرده كه می تواند پشتوانه خوبی برای توسعه و گسترش همكاریهای فیما بین در عرصه های مختلف بویژه روابط پارلمانی باشد .

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همكاری بافرانسه در جهت صلح و ثبات منطقه ای یاد آور شد و افزود:گفت و گو و مذاكرات دو جانبه و چند جانبه جمهوری اسلامی ایران با فرانسه و دیگر كشورهای اروپایی می تواند منجر به تقویت و تحكیم صلح و ثبات پایدار منطقه ای و بین الملل شود.

وی در ادامه تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر گفتگوهای مثبت با كشورهای اروپایی تاكید داشته است .

سیام **1708*1580



:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،' محمد نهاوندیان' روز سه شنبه در حاشیه یازدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در جمع خبرنگاران افزود: جلسه شورای پول و اعتبار از ساعت 15 امروز در بانك مركزی برگزار می شود.

وی در پاسخ به این پرسش كه قرار بود نرخ سود سپرده ها به صورت رقابتی باشد، اما بر اساس مصوبه شورای هماهنگی بانك ها نرخی برای سود سپرده ها تعیین شده است، گفت : تصمیم شورای پول و اعتبار شامل دو نرخ سود تسهیلات و سپرده ها بوده است و این دو باید همزمان با یكدیگر تغییر می كرد و در جلسه امروز قرار است، تفاسیر گوناگون از این مساله مطرح و بررسی شود.

نهاوندیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینكه شورای هماهنگی بانك ها اعلام كرد كه در صورت عدم رعایت مصوبه این شورا با بانك ها برخورد می شود،گفت: قرار است این مساله نیز در جلسه شورا مطرح شود.

به گفته ی وی، در جلسه روز جاری قرار نیست نرخ سود تسهیلات تغییر كند و این مساله در دستور كار روز جاری نیست.

اقتصام**9141 **1561



:: برچسب‌ها: ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، در نتیجه معاملات امروز 199میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش یك هزار و 13 میلیارد ریال در 19 هزار و 683 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص كل با رشدی حدود یك واحدی مواجه شد و در رقم 25 هزار و 913 واحد به كار خود پایان داد، شاخص صنعت 66 واحد بالا رفت و شاخص 50 شركت فعالتر 8/0 واحد افت كرد.

همچنین شاخص بازار اول در حالی 5 واحد افت كرد كه شاخص بازار دوم رشدی 55 واحدی را تجربه كرد.

امروز در میانه وقت معاملات شاخص كل از مرز 26 هزار واحد نیز عبور كرد اما معاملات نمادهای بانك پاسارگاد، مدیریت سرمایه گذاری امید، سایپا، چادرملو، بانك پارسیان، گل گهر و ملی مس كه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند،دوباره شاخص را به رقم های كمتر از 26 هزار واحد كشاند.

از دیگر وقایع مهم بازار امروز بازگشایی چهار نماد سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری معادن و فلزات، گل گهر و چادرملو پس از 107 روز توقف بود.

همچنین نمادهای قند لرستان، قند شیرین خراسان و قند مرودشت نیز پس از اعلام تعدیل مثبت بازگشایی های خوبی را تجربه كردند. نماد فولاد خوزستان نیز پس از اعلام تعدیل مثبت با رشد قیمتی 72 درصدی بازگشایی شد و بیش از 96 واحد در رشد شاخص تاثیر گذار بود.فولاد مباركه و سرمایه گذاری غدیر نیز در رشد شاخص تاثیر داشتند.

نمادهای پر بیننده بازار امروز نیز سایپا، بانك ملت، بانك پاسارگاد، صدرا، ملی مس، سرمایه گذاری غدیر، بانك پارسیان، فولاد مباركه، قند ثابت خراسان و كالسیمین بودند.

همچنین بیشترین حجم معاملات در نمادهای مدیریت سرمایه گذاری امید، گل گهر، فولاد مباركه، سرمایه گذاری سپه، چادرملو، فولاد خوزستان، بانك پاسارگاد، سرماهی گذاری غدیر، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و پالایش نفت تبریز انجام شد.

صدر نشینی بازار امروز نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای قند شیرین خراسان، قند لرستان، قند مرودشت، فولاد خوزستان، حق تقدم فولاد خراسان، حق تقدم كاشی و سرامیك حافظ، تولیدی گرانیت بهسرام، شكر شاهرود، فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر، فرآورده های غذایی و قند تربت جام بود.

این در حالی بود كه نمادهای كابل البرز، پارس سوییچ، حق تقدم سیمان سپاهان، حق تقدم جام دارو، حق تقدم تولید مواد اولیه دارو پخش، حق تقدم بانك پارسیان، مدیریت سرمایه گذاری امید، كنتورسازی، الكتریك خودرو شرق و عمران و توسعه فارس با بیشترین كاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

طولانی ترین صف های خرید بازار نیز در نمادهای قند ثابت خراسان، شهد، قند اصفهان، قند نیشابور، قند قزوین، شكر شاهرود، فولاد آلیاژی ایران، فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر، سرمایه گذاری اعتبار ایران و قند هكمتان تشكیل شد.

این در حالی بود كه نمادهای قند شیرین خراسان، تهران شیمی، گروه صنعتی ملی، بانك سینا، كالسیمین، پتروشیمی فناوران، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، بانك اقتصاد نوین، نورد آلومینیوم و داده پردازی با طولانی ترین صفهای فروش مواجه بودند.

اقتصام** 9141**1319



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،' مصطفی محمدنجار' عصر سه‌شنبه در پایان همایش استانداران سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: با افرادی كه بخواهند در بحث بازار شب عید اختلالی ایجاد كنند، به طور قطع برخورد خواهد شد.

وی گفت: كالاهای مورد نیاز مردم به مقدار فراوان تامین شده تا در شب عید با مشكلی مواجه نشوند و در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد.

وزیر كشور در ادامه به حضور وزیران كشاورزی و بازرگانی، رییس بانك مركزی و معاون وزیراقتصاد در همایش امروز استانداران اشاره كرد و گفت: در این جلسه درباره اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردهای دولت و افتتاح طرح ‌ها در ایام دهه فجر تاكید شد.

نجار همچنین درباره انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری نیز افزود:نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات سومین میاندوره ای چهارمین مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان به ما اعلام شده كه برابر قانون به استان‌های مربوطه اعلام می‌كنیم.

وی با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:افراد رد صلاحیت شده شكایات خود را به هیات‌های نظارت اعلام كرده اند كه برابر قانون تا 21 بهمن‌ماه به این شكایات رسیدگی می‌شود.

وزیر كشور اظهار داشت:افراد رد صلاحیت شده همچنین بار دیگر تا 24 بهمن، می‌توانند شكایات خود را به مراجع قانونی اعلام كنند.

محمد نجار ادامه داد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان، دوم اسفندماه اعلام می‌شود و در مرحله بعد از آن تبلیغات داوطلبان را خواهیم داشت.

وی از همه داوطلبان خواست كه برابر قانون تبلیغات خود را در زمان مقرر انجام دهند تا شاهد حضور پرشور مردم در این انتخابات باشیم.

وزیر كشور گفت:به استانداران و فرمانداران سراسر كشور اعلام كرده ایم، در دهه مبارك فجر، بستری را فراهم كنند كه شاهد حضور حداكثری و دشمن شكن مردم در 12 اسفند باشیم.

نجار همچنین به بحث ایجاد 500هزار شغل برای فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی اشاره كرد و افزود:بخشی از طرح تهیه شده از سوی وزارت كشاورزی در این رابطه مربوط به استفاده مناسب از زمین، آب و خاك در كشور است.

وی افزود: با ارایه تسهیلات لازم به فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی در قالب تعاونی‌ها ضمن ایجاد اشتغال،در جهت افزایش تولیدات محصولات كشاورزی نیز تلاش می شود.

سیام *7378*1580



:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، ' محمد ناظمی اردكانی ' در حاشیه امضای تفاهم نامه همكاری با شركت پست در گفت و گویی افزود: پایگاه اطلاعات جمعیت كشور علاوه بر اینكه مشخصات هویتی افراد را دارد با دستگاه های اجرایی نیز در ارتباط است كه این دستگاه ها می‌توانند از طریق كد پستی، از این سازمان خدمات دریافت كنند.

وی با اشاره به اینكه دفاتر خدمات روستایی می توانند منشای خدمت باشند، اظهار داشت: هم اكنون ارایه خدمات در روستاها توسط دهیاران، خانه‌های بهداشت و غیره صورت می‌گیرد، زیرا سازمان در روستاها فاقد نمایندگی است.

ناظمی اردكانی تصریح كرد امضای تفاهم نامه میان این سازمان و شركت پست ایران اولین قدم در هدفمند كردن ثبت وقایع حیاتی در روستاها است.

وی تاكید كرد روستاها نیز مانند شهرها باید به صورت آنلاین با پایگاه اطلاعات جمعیت در ارتباط باشند.

اجتمام **9022 ** 1569**



:: برچسب‌ها: موزه , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع مركز اطلاع ‌رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'حمیدرضا حاجی‌ بابایی' در كارگاه آموزشی سند تحول بنیادین، در مورد جایگاه ویژه انقلاب اسلامی ایران در بین ملت‌ های جهان، اظهار داشت: آنچه امروز با عنوان بیداری اسلامی در بین ملت ‌های مصر،‌ بحرین و لیبی ایجاد شده نتیجه اسلام‌خواهی انسان ‌ها و نشات گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر آموزش و پرورش با تاكید بر اینكه اقتدار و سربلندی نظام مقدس اسلامی از طریق آموزش و پرورش امكان‌پذیر است، یادآور شد: آموزش و پرورش در تلاش است با اجرایی كردن سند تحول بنیادین به مطالبات رهبر معظم انقلاب تحقق بخشد.

حاجی بابایی درباره نقش آموزش و پرورش خاطر نشان كرد همانگونه كه امام خمینی(ره) بارها به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در موفقیت دولت‌ها اشاره كردند، اگر آموزش و پرورش در یك كشور با تمام توان برای دستیابی به اهداف خود تلاش كند، مانند آن است كه كل آن دولت آن جامعه، برای رسیدن به اهداف خود تلاش كرده است.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینكه سند تحول آموزش و پرورش نتیجه پنج سال كار كارشناسی دانشمندان حوزه و دانشگاه است، تاكید كرد: این سند در شش ماه مطالعه در شورای عالی آموزش و پرورش و هشت ماه بررسی از سوی آموزش و پرورش، كمیسیون آموزش و تحقیقات شورای عالی انقلاب فرهنگی و كمیسیون حوزه علمیه قم و هشت ماه دیگر در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی به ثمر نشسته است.

حاجی ‌بابایی نقشه جامع علمی كشور را یكی از مهم ‌ترین اسناد رسمی كشور عنوان كرد و گفت: نقشه جامع علمی كشور با نگاه به افق 1404 تدوین شده است و ایران باید در موعد تعیین شده به اولین رتبه علمی در سطح منطقه دست یابد.

اجتمام ** 1788 **1569**



:: برچسب‌ها: سبز , نشان , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، ' حمید رضا ارشادمنش ' در مراسم اختتامیه جشنواره برترین های آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت شهری و روستایی كه در تالار وزارت كشور برگزار شد، افزود: ظرفیت مناسبی براساس مصوبه های قانونی برای استفاده شهرداری ها از اعتبارات صندوق توسعه ملی و سایر منابع فراهم شده است.

ارشادمنش درباره استفاده از سایر منابع برای توسعه حمل و نقل عمومی و كمك به شهرداری ها در این زمینه گفت: در بخش سایر منابع نیز با برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته فرصت مناسبی برای استفاده از منابع و تسهیلات خارجی برای توسعه قطار شهری تا مبلغ چهار تا پنج میلیارد دلار فراهم شده است.

اجتمام **9022 ** 1569**



:: برچسب‌ها: تصویر , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ،سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم ، سه شنبه در حاشیه برگزاری همایش علمی نظم و امنیت فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارك دهه فجر افزود: آشنایی مردم با دستاورد های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی می بایست به عنوان یكی از مباحث ضروری این دهه ، قلمداد و برای مردم و به ویژه نسل جوان بازگو شود و در این زمینه برنامه ریزی های جامع و كامل صورت گیرد.

احمدی مقدم با اشاره به اینكه نیروی انتظامی امنیت كامل برنامه های دهه فجر را تامین خواهد كرد افزود: تلاش و پیش بینی لازم برای تامین امنیت كامل در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری آیین های مختلف در این دهه صورت گرفته است.

وی در مورد برنامه های داخلی نیروی انتظامی در ایام دهه فجر، اظهار داشت: در این ایام برنامه های مختلفی از جمله جشن های ویژه این دهه و بزرگداشت های پیروزی انقلاب برای خانواده های كاركنان نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.ك/2

7374 /679



:: برچسب‌ها: سبز , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()