نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش سایت گل، طبق بیانیه ای كه این تشكیلات صادر كرده ، علت حذف این رقابت ها ' تمركز بر روی موضوعات معطل مانده حقوقی و چالش های پیش رو ' عنوان شده كه مالك قبلی این لیگ مسبب آن است.

سرمربی مجیك جك و حامی سابق مالی لیگ فوتبال زنان آمریكا ' دن بریسلو' مالك فعلی لیگ را به اتهام برخی تخلفات به دادگاه كشانده است.

'جنیفر او سالیوان' یكی از مسئولان فوتبال حرفه ای زنان آمریكا گفت: تصمیم گیری برای تعلیق فصل 2012 بسیار سخت و دردناك ولی لازم بود. باید در این مدت پایه های تجارتمان را تقویت كنیم تا بتوانیم در طولانی مدت به اهداف خود در زمینه فوتبال زنان دست یابیم.

وی ابراز امیدواری كرد كه این لیگ در سال 2013 از سر گرفته شود.

این مسئول فوتبال زنان آمریكا گفت كه در این سال به سختی فعالیت خواهند كرد تا این لیگ كه حرفه ای ترین لیگ فوتبال زنان در جهان محسوب می شود ، سال 2013 بار دیگر شروع به كار كند.

1553



:: برچسب‌ها: هندوستان , نیکون , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در بخش دو نفره این رقابت ها تیم تنیس ایران متشكل از 'غزاله تركمن' و 'مدونا نجاریان' با نتیجه 2 بر صفر برابر 'لاخانی' و 'روتوجا' از هند شكست خوردند.

در بخش انفرادی نیز غزاله تركمن با نتیجه 2 بر صفر مغلوب 'پرنا' شد و مدونا نجاریان با همین نتیجه از 'روتوجا' شكست خورد.

اما در دومین روز برگزاری رقابت های تنیس فدكاپ زنان در چین تیم ایران امروز (سه شنبه) به مصاف فیلیپین می رود.

این مسابقات از 10 بهمن ماه به مدت 5 روز با حضور تیم هایی از هند، هنگ كنگ، قرقیزستان، عمان، پاكستان، فیلیپین، سنگاپور، سری لانكا، تركمنستان و جمهوری اسلامی ایران در شن زن چین در حال برگزاری است.

9126/1647



:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بیشترین حجم معاملات امروز را در بازارهای اول و دوم فرابورس، بانك دی در بازار دوم با جابجایی 5 میلیون و 968 هزار سهم و نرخ یك هزار و 480 ریال از آن خود كرد.

سبحان دارو نیز در بازار اول با خرید و فروش یك هزار و 456 سهم با نرخ 12 هزار و 600 ریال كمترین حجم معاملات را داشت.

گسترش سرمایه­گذاری ایرانیان نیز همچون روزهای گذشته و سبحان دارو در بازار اول با افزایش قیمت 5 درصد و به ترتیب با نرخ دو هزار و 816 و 12 هزار و 600 ریال، بیشترین افزایش قیمت را در سیستم معاملاتی امروز ثبت كردند.

بانك دی نیز در بازار دوم با كاهش قیمت 4.9 درصد و با نرخ یك هزار و 480 ریال بیشترین كاهش قیمت را در این دو بازار كسب كرد.

** حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی اوراق مشاركت مسكن مهر با حجم 53 هزار و 680 برگه و اوراق سپرده سعدی با حجم یك هزار و 450 برگه به قیمت هر برگه یك میلیون ریال جابجا شد.

قیمت امروز اوراق تسهیلات مسكن نیز 1 تا 2 درصد افزایش قیمت داشت و در مرز 75 تا 77 هزار ریال مبادله شد.

اقتصام** 9141 **1561



:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شركت بازرگانی دولتی، ‌'عباس قبادی' در همایش آموزش توجیهی خرید و نگهداری گندم با تاكید بر خصوصی سازی این شركت افزود:‌ در شرایط فعلی ما باید صرفا به مسایل حاكمیتی این حوزه توجه و به عنوان دیده بان عمل كنیم و بدون دریافت اعتبار از دولت شركت های زیر مجموعه را اداره كنیم.

وی گفت: ‌پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و آزادسازی قیمت ها در كشور شرایط جدیدی تجربه شد.

به گفته وی، ‌با اجرای فاز نخست قانون هدفمندی، ‌نرخ آرد از هر كیلوگرم هفت تومان به 400 تومان اصلاح شد و در زمان حاضر نرخ آرد بین 410 تا 420 تومان است.

قبادی عنوان كرد: ‌مدیران آزمایشگاه ها، مسئول خرید گندم با كیفیت هستند و باید به صورت مداوم از محل نگهداری گندم ها بازرسی كنند.

وی با اشاره به اهمیت كیفیت گندم، آرد و نان تصریح كرد: مدیران آزمایشگاه ها نقش موثری در كیفیت نان عرضه شده به مصرف كنندگان دارند، زیرا آنان به عنوان حلقه اول چرخه گندم، آرد و نان، كیفیت گندم خریداری شده و آرد را تایید می كنند.

وی با تاكید بر رعایت اخلاق مداری از سوی خریداران گندم در برخورد با كشاورزان اظهار داشت: مدیران آزمایشگاه ها مكلف هستند پس از خرید گندم اقدام به بازرسی از محل نگهداری آنها كنند.

قبادی با بیان این كه اگر در خرید گندم مشكلی وجود داشته باشد، ‌به طور قطع مقصر این امر مدیران آزمایشگاه ها هستند، ابراز داشت: تمامی آزمایشگاه های مركز پژوهش های غلات باید استاندارد واحدی را برای انجام آزمایشات تعریف كنند تا نتایج انجام یك آزمایش در استان های مختلف كشور با یكدیگر تفاوت زیادی نداشته باشد.

اقتصام**1601**1594



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رییس جمهور قزاقستان اخیرا اعلام كرد كه قصد تمدید حالت فوق العاده در شهر نفت خیز ' زنازون' را ندارد زیرا اوضاع این شهر به وضعیت عادی بازگشته است.

در درگیری های ماه گذشته درشهر نفت خیز 'زنازون' و درمنطقه ' مانگیسائو' ،دستكم 16 نفر كشته شدند.

كارگران بخش صنعت نفت با برپایی اعتراض هایی ،خواستار بهبود وضعیت معیشتی خود شدند.

رییس جمهور قزاقستان در روزهای نخست این درگیری ها، شبه نظامیان را در خونریزی ها در كشورش مقصر دانست اما بعدها دستور عزل چند نفر از مدیران اجرایی بخش انرژی و حتی ' تیمور كولیبایف' داماد خود و از افراد بانفوذ در صنعت نفت این كشور را صادر كرد.

وی از روز 27 آذر امسال در شهر زنازون حالت فوق العاده و مقررات منع آمد و رفت اعلام كرده بود.

قزاقستان یكی از جمهوری شوروی سابق در 16 دسامبر سال 1991 اعلام استقلال كرد.

مترجمام**9158**5981



:: برچسب‌ها: عروسی , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 234 235 236 237 238 ... 239 صفحه بعد