نایب رییس فدراسیون فوتبال : محل برگزاری فینال جام حذفی یكشنبه مشخص می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

سید محمد هادی آیت الهی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود : در جلسه ای كه فردا با حضور مدیران دو باشگاه و اعضای هیات رییسه فدراسیون بر گزار می شود محل برگزاری این بازی نیز تعیین خواهد شد .

وی اضافه كرد : نظر مدیران دو باشگاه استقلال و شاهین بوشهر در تصمیم گیری محل بر گزاری این بازی مهم است .

آیت الهی ادامه داد : ورزشگاه بزرگ اهواز كه روز پنجشنبه هفته جاری افتتاح می شود و چمن بسیار یكدستی دارد به عنوان یكی از محل های بر گزاری این بازی در نظر گرفته شده و مدیر كل ورزش و جوانان این استان هم برای میزبانی اعلام آمادگی كرده است .

نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود : تلاش زیادی كردیم تا ورزشگاه حافظیه آماده شود اما اینگونه نشد ضمن اینكه این بازی كه بینندگان زیادی در داخل و خارج كشور دارد باید در یك زمین مناسب بر گزار شود تا شاهد یك دیدار زیبا باشیم.

به گزارش ایرنا پیشتر قراربود دیدار تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر در روز پنجشنبه 25 اسفند ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود كه با اعتراض زیادی بخصوص از سوی مسولان استقلال تهران همراه شده بود.

پس ازاینكه شیراز به عنوان محل برگزاری این بازی انتخاب شد مسولان ورزش فارس و هیات فوتبال این استان تلاش زیادی كردند تا این زمین را آماده كنند و حتی برگزاری دیدارهای دسته اول را در این ورزشگاه لغو كردند.

ناآماده بودن زمین ورزشگاه حافطیه شیراز طی سالهای اخیر باعث اعتراض تیم های مختلف شده است .

7368





:: برچسب‌ها: درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: