استاندار قم: تیم فوتبال صبا از فصل آینده در این شهر تمرین می كند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین'محمدحسین موسی پور' روز یكشنبه در جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی صبای قم افزود: حضور مربیان و بازیكنان تیم صبا در قم، بسیاری از هزینه ها را كاهش می دهد و در برقراری ارتباط مناسب تیم با مردم و جوانان بسیار موثر است.

وی افزود: همه اقدامات و تمهیدات لازم برای اخذ مجوز باشگاه حرفه ای از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا از بعد سخت افزاری و نرم افزاری در باشگاه صبای قم انجام شده است.

موسی پور گفت: هدف باشگاه صبا، باید ایجاد حركت اصلاحی در ورزش كشور و تقویت روحیات و ارزشهای اخلاقی و اسلامی در محیط های ورزشی باشد.

وی خاطر نشان كرد: در باشگاه صبا همه رفتارها و گفتارها باید شایسته و درشان نام و جایگاه شهر مقدس قم باشد، ضمن آنكه دستیابی به موفقیت های ورزشی و كسب رتبه های برتر نیز همواره مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم تصریح كرد: باشگاه صبا باید رسالت الگو شدن و اصلاح فضای فكری و فرهنگی ورزش را مدنظر قرار دهد و مربیان، بازیكنان و تماشاگران این تیم همواره از نظر اخلاقی و رفتاری در جایگاه برتر قرار داشته باشند.

تیم فوتبال صبای قم از سال 1387 تاكنون به دلیل نبود زیرساخت های لازم در قم به خصوص نبودن زمین چمن مناسب، تمرینات خود را در تهران انجام می داده است و یك روز مانده به بازی های خود در لیگ برتر به قم سفر می كرد.ك/2

/7404/ 556





:: برچسب‌ها: فیلم , درخت , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: