محمدیان:در رقابت های والیبال جام آسیا به دنبال رتبه ششم هستیم
نوشته شده توسط : blpwjob

'لیلا سادات محمدیان' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی بانوان ایران برای چهارمین بار است كه در رقابت های آسیایی حضور پیدا می كند و ما باید در حد توانایی و بضاعت این تیم از آن انتظار داشته باشیم.

وی همچنین به حضور تیم های ملی والیبال جوانان و نوجوانان ایران به رقابت های در مسابقات آسیایی كه شهریور ماه سال 91 برگزار می شود، اشاره كرد و گفت:این تیم ها نیز از نفرات خوب و با استعدادی تشكیل شده و اند ما به آنها برای نتیجه گیری بویژه تیم نوجوانان كه گلچینی از طرح استعدادیابی فدراسیون هستند، بسیار امیدوار هستیم.

محمدیان استعدادیابی را مهم ترین اولویت فدراسیون والیبال در بخش بانوان یاد كرد و با بیان این كه پیش از این پشتوانه خوبی برای تیم های جوانان خود نداشتیم، اظهار داشت:امسال نزدیك به 250 نفر در رده سنی نوجوانان در طرح استعدادیابی شركت كردند كه از میان 60 نفر از سوی مربیان انتخاب شده و برای آموزش به دو گروه 30 نفری الف و ب تقسیم شدند.

نایب رییس فدراسیون والیبال نبود حمایت كننده مالی را مشكل بزرگ این رشته در بخش بانوان یاد كرد و گفت: البته این مشكل در ورزش خانمها تقریبا بین همه رشته ها مشترك است و باید فكری به حال آن كرد چرا كه ورزش بانوان در بخش قهرمانی و حرفه ای را دچار ضعف كرده است.

وی به رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان نیز اشاره كرد و گفت: در دور رفت با كیفیت خوبی این بازی را برگزار كردیم اما در برگشت با انصراف یكی از تیم ها و برخی مسایل مالی تیم ها كمی دچار مشكل شدیم.

محمدیان با بیان این كه لیگ منسجم و قوی ما را در داشتن تیم ملی قدرتمند كمك زیادی می كند، اظهار كرد: فدراسیون والیبال تلاش زیادی كرده است تا باشگاه ها را به تیم داری در بخش بانوان نیز مجاب كند و مسوولین باشگاه ها نیز قول هایی را به مسوولین فدراسیون بابت این مساله داده اند تا امیدوار باشیم سال 91 به لحاظ باشگاهی سالی خوب برای والیبال بانوان كشور باشد.

7392/ 1644





:: برچسب‌ها: بریتانیا , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: