درصورت ادامه كشتار مردم بی گناه؛ افغانستان قیام می كند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، شورای علمای افغانستان در این بیانیه خاطرنشان كرده است كه به رغم انكه دولت افغانستان بارها از نظامیان خارجی خواسته اند كه عملیات شبانه و كشتار افغان های بی دفاع را متوقف و به هجوم نظامی به منازل افغانها پایان دهند، اما حملات وحشیانه همچنان ادامه دارد.

این شورا گفته، در صورت ادامه حملات ؛ مردم افغانستان در برابر آمریكایی قیام خواهند كرد و هیچ قدرتی قادر به مقاومت در برابر قیام افغانها نخواهند بود زیرا تاریخ توانایی افغان ها را در برابر ظالمان ثابت كرده است.

شورای علمای افغانستان تاكید كرده كه درصورت ادامه چنین حملات وحشیانه ایی مسوولیت تبعات مستقیم آن به عهده خارجی ها خواهد بود.

شورای علما قتل عام قندهار را به شدت محكوم كرده و از نظامیان خارجی بطور جدی خواسته است كه عاملان این حادثه را بطور علنی محاكمه و از تكرار آن جلوگیری كنند.

گفتنی است سخنگوی وزارت دفاع آمریكا محاكمه نظامی خود در افغانستان و دادگاه علنی را رد كرده و گفته: این نظامی را در دادگاه نظامی آمریكا محاكمه خواهند كرد.

سحرگاه یكشنبه سربازان قاتل آمریكایی درحالی كه به سلاح های سنگین مجهز بوده و دوربین دید در شب نیز داشته اند؛ از پایگاه خود خارج می شوند و با یورش وحشیانه به سه خانه روستایی در روستای 'زنگی آباد' منطقه پنجوایی در استان قندهار 16 زن و كودك را درحالی كه در خواب بسر می بردند با شلیك گلوله به قتل می رسانند.

خبرگزاریها به نقل از اهالی زنگی آباد گزارش دادند كه نظامیان امریكایی پس از این جنایت جنون آمیز ؛ یازده جسد غیرنظامیان كشته شده از جمله جسد چهار دختر زیر شش سال را جمع اوری و انها را به اتش كشیدند.

آساق**ع.ن**1392





:: برچسب‌ها: سگ , عکس , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: