آرزوهای بزرگ سایپا و كاله در راه قهرمانی
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، فردا رویارویی این دو تیم در فینال با بازی نخست در كرج آغاز می شود و پس از آن دو تیم به آمل می روند تا روز شنبه در دومین بازی به مصاف هم بروند.

البته اگر هر كدام از دو تیم در این دو بازی یك پیروزی به دست بیاورند كار به بازی سوم می كشد كه در آن صورت 29 اسفند در كرج تكلیف قهرمان لیگ مشخص می شود تا فعالیت های والیبال ایران تا آخرین ساعات سال 1390 هم ادامه داشته باشد.

سایپا تیم نایب قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر والیبال، در رقابت های امسال با از دست دادن بسیاری از ستاره های خود با تركیبی جوان پای به رقابت ها گذاشت اما با نمایشی بسیار خوب و تحمل تنها سه شكست در 26 مسابقه در صدر جدول مرحله گروهی ایستاد.

شاگردان فرهاد نفرزاده در مرحله نیمه نهایی هم در دو بازی با نتایج سه بر دو و سه بر صفر شهرداری ارومیه را شكست دادند تا با قدرت به فینال صعود كنند.

در سوی دیگر میدان كاله كه در دو سال اخیر در مكان سوم لیگ برتر قرار می گرفت در این دوره با جذب تعدادی از ستاره های والیبال ایران خود را در جمع مدعیان قهرمانی جدی تر از گذشته نشان داد و پس از سایپا در مكان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

این تیم در مرحله نیمه نهایی هم با وجود شكست سه بر دو در بازی نخست مقابل پیكان این تیم را در دو بازی بعدی با نتایج مشابه سه بر یك شكست داد تا حریف سایپا در فینال شود.

سایپا و كاله در طول این فاصل دو بار به مصاف هم رفته اند كه بازی رفت را در كرج تیم آملی با نتیجه سه بر یك پیروز شد اما بازی برگشت در آمل طرف مقابل سه بر دو به برتری دست یافت.

در بازی رده بندی این رقابت ها هم تیم های پیكان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف هم می روند تا پیكان كه از 15 دوره گذشته لیگ، 11 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده است این بار تنها در پی كسب مقام سومی باشد.

نخستین مسابقه تیم های سایپا و كاله از ساعت 15:30 روز چهارشنبه (فردا) در سالن انقلاب كرج و نخستین مسابقه پیكان وشهرداری ارومیه از ساعت 15 در خانه والیبال تهران آغاز می شود.

2024**1440





:: برچسب‌ها: فلوریدا , سرگرمی , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: