نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ، فرزاد كوهیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی پایاپای و نفس گیری را پشت سرگذاشتیم و توانستیم روند بازی را به سود خود اداره كنیم.

وی اظهارداشت: در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان اهداف تاكتیكی از پیش تعیین شده را به خوبی اجرا كرد و توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند.

سرمربی تیم بسكتبال ذوب آهن اصفهان درباره دیدار سوم این دو تیم كه روز 29 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد نیز گفت: دیدار سختی در پیش داریم و باید در خارج از خانه بازی كنیم اما بازیكنان توانمندی در اختیار داریم كه امیدوارم بتوانیم پیروز این دیدار شویم.

وی درباره عملكرد راشد اندرسون بازیكن آمریكایی كه به عنوان یاركمكی از تیم فولاد ماهان به ذوب آهن پیوسته است نیز گفت: اندرسون در دو دیدار گذشته ما مقابل مهرام عملكرد خوبی داشت و توانست بخشی از فشارهایی كه بر تیم ما وارد می شد را كاهش دهد.

كوهیان تصریح كرد: حضور این بازیكن خارجی در تیم ما تاثیر گذار بود و خوشحالم كه این بازیكن توانست امتیازات خوبی را برای تیم ما در دیدار با مهرام تهران به دست آورد.

وی با اشاره به اینكه تیم ذوب آهن در لیگ ایران نیز دیدارهای سختی را در پیش دارد ، تاكید كرد: این تیم برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای كشور یك بازیكن خارجی دیگر همچون اندرسون نیاز دارد اما متاسفانه به دلیل مشكلات مالی تاكنون موفق به جذب چنین بازیكنی نشده ایم.

سرمربی تیم بسكتبال ذوب آهن اصفهان بااشاره به آسیب دیدگی 'آرن داوودی' در این دیدار اظهارداشت: این بازیكن از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی جزئی شد و امیدوارم بتواند در دیدار برگشت تیم ما را همراهی كند.

وی همچنین با اشاره به اینكه علی باهران بازیكن تیمش بتازگی از مصدومیت رهایی یافته است ، افزود: این بازیكن بطور كامل آمادگی خود را به دست نیاورده است و به رغم آسیب دیدگی تیم ما را در این دیدار حساس و نفس گیر همراهی كرد.

كوهیان تصریح كرد: امید است این بازیكنان آمادگی كامل خود را برای دیدار با مهرام تهران به دست آورند و بتوانیم در دیدار سوم همچون دیدار برگشت قدرت نمایی كنیم .

دیدار برگشت تیم های ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا دوشنبه شب در سالن ملت اصفهان با امتیاز 91 بر 88 به سود تیم ذوب آهن پایان یافت.

دیدار رفت دو تیم نیز در تهران با امتیاز 100 بر 86 به سود تیم مهرام تهران پایان یافته بود.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسكتبال باشگاههای غرب آسیا در سه دیدار برگزار می شود و هر تیمی كه بتواند در دو دیدار به پیروزی برسد به دیدار نهایی این مسابقات راه می یابد.

در این چارچوب تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار سوم خود باید روز 29 اسفندماه در تهران به مصاف تیم مهرام برود.

7132





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: