اخوان المسلمین مصر: تملق های اوباما 'اسرائیل'را جری تر كرده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، گروه اخوان المسلمین دوشنبه شب با انتشار بیانیه شدید اللحنی اعلام كرد: اوباما در این نشست به بررسی خدمات خود به رژیم صهیونیستی در 3 سال از حضور خود در كاخ سفید ، حمایت از این رژیم در تهاجم علیه مردم فلسطین، و جلوگیری از صدور هر گونه قطعنامه توسط شورای امنیت ومجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه تل آویو، پرداخت.

اخوان مصر در بیانیه خود تاكید كرد كه تعهد اوباما به ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی نه تنها در قضیه فلسطین، بلكه در موضوع هسته ای ایران مشهود است در حالی كه خود این رژیم بزرگترین زرادخانه سلاح های اتمی را در اختیار دارد كه كل منطقه را تهدید می كند.

اخوان مصر این مواضع را موجب افزایش غرور و دشمنی سران صهیونیست دانست كه موجب بمباران هوایی غزه، هدف قرار دادن زنان وكودكان در مدارس و مزارع وبرخی از رهبران مقاومت، و بر جای گذاشتن 20 شهید، و تعداد زیادی مجروح ظرف سه روز گردید.

در این بیانیه آمده است: این امر نشان میدهد كه آنها نه تنها دشمن صلح بلكه دشمن زندگی، و بشریت هستند و كشتن دیگران شیوه آنها، و به آتش منطقه هدف آنهاست كه با حمایت كوركورانه ابر قدرت جهان، سكوت كشورهای غربی، و سكوت سازمان های حقوق بشر صورت می گیرد.

این گروه از اعراب ومسلمانان خواست از غفلت خود بیدار شوند واز مردم فلسطین دربرابر كشتار ، آوارگی ، روند یهودی سازی بیت المقدس، ، تهدید مسجدالاقصی و آشتی ملی فلسطینی حمایت نمایند.

اخوان المسلمین همچنین از كشورهای عربی خواست با تمام قدرت و روشهای سیاسی و اقتصادی به آمریكا وغرب فشار وارد نمایند تا از موضع ناعادلانه و جانبدارانه خود در حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی دست بردارند.

مترجمام*1049**1369





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: