وزارت كشور تركیه درخواست های امنیتی رژیم صهیونیستی را رد كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

‌این شركت هواپیمایی رژیم صهیونیستی خواستار برقراری 8 پرواز در هفته در خط هوایی آنتالیا – تل آویو، اتخاذ تدابیر امنیتی لازم و اجازه سفر دائم به بیست نفر از نیروهای امنیتی این رژیم به تركیه شده بود.

افزون بر آن این شركت هوایپمایی خواستار حضور مستمر یك فرمانده و سه افسر امنیتی مسلح اسراییلی در فرودگاه آنتالیا و نیز اجازه نصب دو اتاق پیش ساخته برای بازجویی از مسافران مشكوك و نصب تجهیزات كشف مواد شیمیایی نسل Xray بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از منابع خبری تركیه ، وزارت كشور تركیه ضمن رد درخواست شركت هواپیمایی رژیم صهیونیسی اعلام كرد در صورت اصرار به این موضوع اجازه پرواز به هواپیماهای این شركت داده نخواهد شد.

وزارت امور خارجه تركیه نیز با ارسال این درخواست به وزارت خانه های كشور و راه، اطلاع رسانی، حمل و نقل و دریانوردی، با غیرعادی توصیف كردن این درخواست ها، در خصوص وارد بودن شبهه تلاش های این شركت در زمینه جاسوسی تذكر داده بود.

روابط رژیم صهیونیستی و تركیه در دو سال گذشته به دلیل كشتار مردم بی گناه فلسطین در نوار غزه و نیز حمله ددمنشانه كماندوهای صهیونیستی به كشتی مرمره و كشتن 9 تن از اتباع ترك به شدت تیره شده است .

خاورم ** 230**1369





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: