عابدینی : تیم های باشگاه داماش گیلان را با شرایط ویژه واگذار می كنیم
نوشته شده توسط : blpwjob

'امیر عابدینی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اكنون تاییدیه واگذاری باشگاه از سوی قوه قضاییه به امور اداری این باشگاه اعلام شده است.

وی اظهار كرد: اعداد و ارقام فروش هم مشخص است و باید فقط موافقت كتبی صاحب باشگاه را بگیریم تا بتوانیم برای فروش آن اقدامات لازم را انجام دهیم تا این امر به زودی انجام شود.

عابدینی، در خصوص احتمال طولانی شدن روند واگذاری و عملی شدن آن پیش بینی كرد: كار به فصل بعد نمی كشد و به نظرم اگر مشكل خاصی پیش نیاید باشگاه تا پیش از سال جدید واگذار می شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: علاوه بر حسین هدایتی و ناطقی، هیات فوتبال نیز خواهان خرید امتیاز باشگاه هستند كه ما در حال بررسی وضعیت آنها هستیم.

به گفته عابدینی، به طور قطع باشگاه را به هیات فوتبال واگذار نمی كنیم، چرا كه آنها می خواهند باشگاه را قسطی بخرند.

وی اضافه كرد: از میان هدایتی و ناطقی هر كدام كه شرایط بهتری داشته باشند و قیمت بیشتری پیشنهاد بدهند باشگاه به او واگذار می شود كه شامل؛ تیم فوتبال داماش گیلان، تیم های پایه فوتبال و همچنین تیم بسكتبال داماش است.

عابدینی در ادامه به دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان انزلی اشاره كرد و گفت: من از روز پنجشنبه در رشت و كنار تیم و بازیكنان خواهم بود و آنها را در روز بازی در سردار جنگل همراهی كرده و از نزدیك بازی را با همه هواداران داماش در ورزشگاه دنبال خواهم كرد.

وی افزود: حق مطلب این بود كه زودتر از این ها در كنار تیم باشم اما لزوم پیگیری مشكلات باشگاه و حل و فصل آن باعث شد نتوانم در كنار تیم باشم و از این موضوع بسیار ناراحتم اما بر این باورم كه به لطف خدا مشكلات در حال حل شدن است و امیدوارم تا قبل از سال نو این اتفاق میمون بیفتد تا بازیكنان در ادامه راه در لیگ برتر محكم تر گام بردارند.

عابدینی در خصوص نتیجه دیدار دو تیم داماش گیلان و ملوان اظهار كرد: جدا از این كه این بازی برای هر دو تیم دربی استان گیلان محسوب می شود اما هر دو تیم برای پیروزی می آیند تا سال نو را با خیالی راحت تر آغاز كنند.

وی ادامه داد: اما داماش گیلان و همه بچه ها و كادر فنی با تمام امكاناتی كه دارند با تمام قوا وارد میدان می شوند تا با امتیازهای كامل و دست پر از میدان سردارجنگل خارج شوند كه امیدواریم با پیروزی در این دیدار هدیه خوبی در آغاز سال نو به هواداران صمیمی و خونگرم داماش بدهیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان تصریح كرد: امسال مشكلات باشگاه اجازه اجرای بسیاری از برنامه ها را در این سال نداد و ما نتوانستیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی اضافه كرد: بدون شك اگر مشكلات مالی پیش نمی آمد وضعیت سازماندهی فوتبال در استان گیلان الان خیلی جلوتر از این ها بود ، متاسفانه این مشكلات بخش اعظم وقت ما را به خودش مشغول كرد اما امیدوارم با حل مشكلات و پس از تثبیت جایگاه داماش گیلان در لیگ برتر ، سال آینده را استوارتر شروع كنیم و بتوانیم برنامه های توسعه فوتبال در استان گیلان و به خصوص شهر رشت را پیگیری كنیم.ك/3

7285/ 603/506





:: برچسب‌ها: گل , پاریس , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: