امام جمعه بروجرد: امسال، سال پیروزی ملت ایران و شكست دشمنان بود
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام 'حسن ترابی' در خطبه های نمازجمعه بروجرد افزود: در سال 90 شاهد پیروزی ها و موفقیتهای بزرگ و حیرت آور برای ایران در سطح منطقه و جهان بودیم.

وی گفت: در این سال دشمنان ترفندهای مختلفی برای شكست ملت ایران بكار بردند، ولی ملت ایران با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانست پاسخ محكمی به همه تهدیدها و نحریمها و ترفندها بدهد.

وی همچنین اظهاركرد: تحت فشار قرار دادن ملت ایران در حوزه حقوق بشر، مساله هسته ای، متهم كردن دولت ایران در مشاركت در اقدامات تروریستی، تهدید ملت ایران و كوبیدن به طبل جنگ، تحریم نفتی و تحریم بانك مركزی از جمله تلاشهای دشمنان برای شكست ایران بود.

امام جمعه بروجرد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری كردند و از مردم و مسوولان خواستند در سال 90 جهاد اقتصادی را سرلوحه كار خود قرار دهند ولی توفقیات مدیران نظام در رسیدن به اهداف شعار امسال كمرنگ بود.

وی گفت: كاهش نرخ بیكاری، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی، صرفه جویی در مواد داخلی از جمله مواردی است كه محقق نشد.

به گفته وی، با توجه به اینكه راهكار اصلی غلبه بر تحریمهای دشمنان جهاد اقتصادی بوده و است، باید سالهای آینده نیز به رغم نامگذاری های خاص، این شعار ادامه یابد.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزود: هم اكنون وضعیت مردم غزه نامناسب است و بیمارستانها با كمبود دارو مواجه اند.

وی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز اوباما همراه است و درست بعد از نشست اخیر اوباما با سران رژیم اشغالگر قدس این حملات از سر گرفته شد.

وی اضافه كرد: سكوت جوامع اسلامی و كشورهای عربی و اسلامی با حملات رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

7189/542/587





:: برچسب‌ها: ساحل , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: