مردم بحرین كشور خود را از اشغال عربستان آزاد خواهند كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

این سخنگو جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: مردم بحرین آماده هرگونه فداكاری برای مبارزه با دیكتاتوری و همچنین آزاد كردن كشورشان از نیروهای اشغالگر هستند.

وی افزود: این هفته نخستین سالگرد ورود نیروهای سعودی به بحرین و همچنین سالگرد سركوب خونین تجمع كنندگان در میدان مروارید منامه بود كه در جریان آن دست كم پنج نفر كشته شدند. این جنایت دو روز پس از حضور نیرهای عربستانی در بحرین و با پشتیبانی آنان انجام شد.

وی اظهارداشت: لشگركشی عربستان به بحرین برای دفاع از رژیم آل خلیفه و حمله عوامل آنها به معترضان به طور آشكار مورد تایید و حمایت دولت آمریكا بوده است.

'یك سال پس از اشغال بحرین و سركوب خونین معترضان، مردم بحرین بیشتر با شرایط جدید تطبیق پیدا كرده و با استفاده از شیوه های مختلف اعتراضات خود را ادامه می دهند و آماده هستند با وجود همه تنگناها و سركوب ها انقلاب خود را به پیش ببرند.'

سخنگوی جنبش آزادیبخش بحرین گفت: مردم ما امروز بیشتر از یك سال قبل بر ضرورت تغییرات بنیادی در رژیم حاكم متمركز هستند و در واقع اهداف و خواسته هایشان روشن تر شده و مصمم هستند كه تلاش های خود را تا حصول به موفقیت ادامه دهند.

وی در عین حال اظهارداشت: نیروهای مخالف انقلاب بحرین نیز با حمایت آمریكا و رژیم های مرتجع منطقه بشدت تلاش می كنند كه مانع از موفقیت قیام مردم بحرین شوند ولی ادامه اعتراضات ضد دولتی طی یك سال اخیر و بویژه تظاهرات عظیم هفته گذشته این نیروهای ضدانقلابی را شوكه كرد.

وی سپس به طرح موضوع بحرین در اجلاس اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو اشاره كرد و افزود: به رغم تلاش های عوامل رژیم بحرین و حامیانش، موضوع نقض حقوق بشر در بحرین در اكثر سخنرانی ها از جمله سخنرانی نمایندگان 9 كشور اتحادیه اروپا مطرح شد.

این سخنگو گفت: به رغم همه سركوب ها، انقلاب مردم بحرین با قدرت ادامه دارد و تقریبا هر روز در نقاط مختلف كشور تظاهرات و تجمع اعتراضی برگزار می شود و نیروهای امنیتی رژیم نیز از همه ابزارها برای سركوب معترضان استفاده می كنند.

به گفته سخنگوی جنبش آزادیبخش بحرین، یك جوان 22 ساله به نام 'فاضل میرزا العبیدی' كه هفته گذشته از فاصله نزدیك با گاز اشك آور از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته بود، جان خود را از دست داد و به آخرین شهید مردم بحرین تبدیل شد.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: اتومبیل , عکس , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: