نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'جلیل سالاری' روز شنبه در مراسم افتتاح50 جایگاه جدید CNG در تهران با بیان اینكه از ابتدای امسال تاكنون در مجموع حدود 210 باب جایگاه CNG در چهار مرحله مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: در زمان حاضر بیش از یك هزار و 830 باب جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده در كل كشور فعال است.

وی با اشاره به اینكه امروز(شنبه) با افتتاح 50 جایگاه در مجموع 312 نازل جدید به ظرفیت سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده افزوده شده است، گفت: در شرایط فعلی نزدیك به 10 هزار و 500 نازل عرضه CNG در كل كشور فعال شده است.

سالاری ظرفیت توزیع روزانه CNG كشور را بیش از 38 میلیون متر مكعب ذكر كرد و افزود: اكنون بیش از 25 درصد سهم سبد سوخت خودروهای كشور به CNG اختصاص یافته است.

وی از برنامه ریزی برای افتتاح و راه اندازی 340 جایگاه جدید CNG در شش ماهه نخست سال 1391 خبر داد و گفت: در مجموع پیش بینی می شود فقط در برنامه پنجم توسعه یك هزار و 255 جایگاه CNG در كشور ایجاد شود.

این عضو هیئت مدیره شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جایگاه صنعت CNGایران در بین كشورهای جهان با بیان اینكه اكنون دومین ناوگان گازسوز جهان در اختیار ایران است، تاكید كرد: در بخش ساخت جایگاه‌های CNG نیز در رتبه چهارم جهان قرار داریم.

سالاری درباره ضرورت پایش مخازن CNG و ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای گازسوز و جایگاه ها اظهار داشت: از سوی دیگر آموزش تخصصی اپراتور جایگاههای گاز و تدوین دستورالعمل و استانداردهای صنعت CNG ضروری به نظر می رسد.

مدیرعامل شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواستار تدوین بانك اطلاعاتی صنعت CNG و راه اندازی سامانه كدینگ در این صنعت پاك شد و گفت: برای سال آینده بسته‌های سرمایه گذاری به منظور افزایش مشاركت بخش خصوصی در جایگاه‌های CNG تدوین شده است.

وی از تعریف كارمزد فروش و درجه بندی جایگاه‌های CNG در سال 91 خبر داد و تاكید كرد: راه‌اندازی كیف الكترونیكی فروش CNG برای سال آینده در دستور كار وزارت نفت قرار گرفته است.

تهرام/9977/ /1556/ 1539





:: برچسب‌ها: درخت , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: