شعارهای جمهوری اسلامی ایران پارسال شعار مردم اسلام خواه منطقه بود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ، آیت الله عباس واعظ طبسی عصر سه شنبه در مراسم سخنرانی و دیدار نوروزی مقام معظم رهبری با صدها هزار زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی افزود : سال گذشته سال تحولی بسیار عمیق و اعجاب آمیز در منطقه و جهان اسلام بود كه طی آن عناصر دیكتاتور ، مستبد و فراعنه زمان سرنگون شدند.

وی اظهار داشت : در واقع پارسال نقش تاثیر گذار نظام اسلامی ایران به خوبی به خود را در منطقه نشان داد.

وی گفت : با وجود اینكه دشمن تلاش های مذبوحانه ای از تحریم های اقتصادی ، فشارهای سیاسی ، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی برای از بین بردن فرهنگ ، تمدن و اهداف اسلامی بكار برد اما اسلام و تمدن اسلامی بخوبی نشان داد در میان همه ادیان و مكاتب جهان ، دین و فرهنگ غالب است و دارای امتیازات و برجستگی های بسیاری است.

آیت الله طبسی افزود : همه این تحولات رهین اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بعنوان امام جامعه اسلامی بوده و هست.

وی گفت : در جریان این تحولات دنیا به خوبی دریافت رهبری جمهوری اسلامی و جهان اسلام می تواند آینده بسیار روشن و امیدبخشی را در برابر دیدگان جهانیان بویژه جوانان و نوجوانان ترسیم كند.

وی ابراز امیدواری كرد : با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آینده ای نزدیك شاهد تحقق همه سیاست ها و اندیشه ها ایشان و نظام اسلامی در فضای جامعه بشری باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه همچنین با اشاره به شعار جهاد اقتصادی در سال گذشته، افزود : در این سال ما نیز به سهم خود تلاش كردیم سیاست ها و منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا كنیم و قدم های قابل قبولی هم برداشته ایم و بدون شك در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه هم موظف هستیم توسط مردم تلاش و همت لازم را برای رونق اقتصادی بكار بندیم.

2713/659





:: برچسب‌ها: پاریس , لا , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: