تولیدملی حمایت ازكار و سرمایه ایرانی خط بطلانی برتمام تحریم های استكبار است
نوشته شده توسط : blpwjob

آنان ارتقا سطح كمی و كیفی تولیدات داخلی و خرید آن توسط مردم با بصیرت ایران اسلامی ضمن به گردش درآوردن اقتصاد كارخانه ها موجب كاهش شدید نرخ بیكاری در كشور را فراهم خواهد كرد.

حجت الاسلام ' سید حسن اعتمادی ' گفت: با شروع سال نو باب جدیدی در راستای استقلال كشور گشوده شده و همدلی مردم و مسوولان به پیشرفت های عظیم اقتصادی منجر می شود.

وی افزود: واردات اجناس خارجی یكی از عوامل عمده وابستگی كشور در بخش های مختلف اقتصادی است و قطع آن نخستین گام در جهت استقلال و پایان دادن به تمام وابستگی های كشور است.

مدیر حوزه علمیه آیت الله یثربی گفت:‌ تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب نیازمند ارتقا سطح كیفی و تغییر نگرش برخی از هوطنان به تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام ' سید محمدحسین حسینی ' افزود: باید همه مسوولان و مدیران بخش صنعت و فرهنگی از لحاظ نظری و اجرایی و به صورت عملیاتی باید به این پیام توجه كنند.

وی تاكید كرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی باید از نظر روانی به این نكته برسند كه خرید نكردن اجناس خارجی به ویژه برخی از كشورهای معاند با نظام اسلامی یك جهاد حقیقی است.

وی گفت: تحقق شعار ' تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' همچنین توجه جدی متصدیان و مسوولان اقتصادی كشور و صاحبان صنایع و سرمایه را می طلبد و اجرای این امر ما را از وابستگی تك بعدی به نفت خارج می كند.

رییس مركز مدیریت های حوزه علمیه كاشان، گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده با پیشرفت در تولید انرژی هسته ای و علوم و تكنولوژی همیشه تهدیدها را به فرصت ها تبدیل كرده و در آینده نیز با هدایت های راهبردی رهبر معظم انقلاب در جهاد اقتصادی تلاش می كنند ضمن افزایش تولیدات ملی سطح كمی و كیفی را ارتقا بخشد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، افزود:‌ با برنامه ریزی های منسجم و كارشناسی مسوولان بخش صنعت و بانك های عامل باید به بهترین شكل ممكن از سرمایه های ایرانی استفاده كنند.

وی تاكید كرد: ‌مردم ایران اسلامی با نخریدن كالاهای خارجی و همچنین خرید و تامین نیازهای خود از تولیدات داخلی ضمن حمایت از سرمایه گذار داخلی به اشتغالزایی كمك شایان خواهند كرد.

1724/587/7429





:: برچسب‌ها: کانادا , اتومبیل , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: