وزیراقتصاد و دارایی : با اجرای صحیح قانون هدفمندسازی یارانه ها شعارسال جاری محقق می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

'سیدشمس الدین حسینی ' روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرناافزود: امروز باید همسو با اجرای صحیح و سامان بخشیدن به این قانون تلاش و با استفاده بهینه ازهمه ظرفیت ها، توانمندی های خاص مدیریتی و اجرایی آگاهی و بصیرت خود را به دنیا نشان دهیم.

وی با اشاره به اینكه برخی از كشورها درصددند مراودات ما را با دنیای خارج دشواركنند، گفت: باید با بهره گیری مطلوب از همه ظرفیت های ملی و احیای آن در جهت تحقق عملی شعار رهبری بكوشیم.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین درخصوص مبارزه با مفسدان اقتصادی درجامعه گفت: درحال حاضر با استفاده از فناوری ارتباطات، نظارت برامور، كنترل و حسابرسی های داخلی درجهت مبارزه با مفسدان و اخلال گران در نظام جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شده است.

حسینی، اعمال مدیریت یكپارچه ،تجاری ، ارزی ، بانكی ، گمركی ، تكمیل مقررات و تعامل با دستگاه های ویژه دولت را به عنوان مصداق روشنی از این اقدامات دراین بخش ها برشمرد.

وی همچنین در خصوص طرح مهرماندگار اظهاركرد: حدود 800 طرح نیمه تمام با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیكی دربخش های مختلف ازجمله صنعتی ، تجاری و كارخانجات در كشورشناسایی شده اند.

به گفته وی، درنظرداریم با استفاده از منابع عمومی، دولتی، تسهیلات بانكی، فاینانس و واگذاریهای تسهیلات مالی این طرح ها را تا پایان عمردولت دهم به اتمام برسانیم.

وزیراقتصاد و دارایی با بیان این كه درشرایط كنونی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ برخورداری از ظرفیت های منحصر به فرد جزو 10 كشور دنیاست، گفت: یكی از ظرفیت های بزرگ كشور ترانزیت كالاست كه موجب شده ایران در جمع كشورهای همسایه به عنوان یك شاخص و تعیین كننده معرفی شود.

حسینی افزود: دراین زمینه با كشورهای همسایه جلسات مختلفی داشتیم و در نظرداریم دربخش صادرات انرژی پایدار به آنها كمك كنیم.

7513/624/587





:: برچسب‌ها: کودک , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: