صنعت گردشگری در خدمت تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی قرار می‌گیرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،'منوچهر جهانیان' افزود: ایران با دارا بودن نعمات الهی فراوان از جمله طبیعت چهار اقلیم و نیز ظرفیت های متعدد طبیعی و تاریخی می تواند یكی از نخستین كشورهای صاحب مقام در عرصه صنعت گردشگری به شمار آید.

معاون گردشگری كشور با تاكید بر اینكه ایران می تواند با پایه گذاری گردشگری حلال، مقصد سفر گردشگران خارجی باشد، افزود: اجرایی شدن ظرفیت های متعدد گردشگری كشور به یاری تقویت نگاه فرابخشی به این صنعت محقق می شود.

جهانیان ادامه داد: با سرلوحه قرار دادن شعار منتخب رهبر معظم انقلاب برای سال 91 مبنی بر تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در تلاش هستیم با كوشش جمعی ارگان های فرابخشی، تمامی ظرفیت های موجود در راستای توسعه صنعت گردشگری كشور به كار گرفته شود.

معاون گردشگری كشور با بیان اینكه توسعه صنعت گردشگری كشور، اشتغالزایی مستقیم و درآمدزایی ملی را به دنبال دارد، افزود: تقویت این صنعت گامی اساسی در راستای تحقق شعار تولیدملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی است.

وی توضیح داد: می توان با تكیه بر سرمایه ایرانی ظرفیت های بی شمار صنعت گردشگری كشور را فعال و زمینه را برای اشتغالزایی، درآمدزایی و رفاه عمومی فراهم كرد.

فراهنگ** 2025





:: برچسب‌ها: اسپانیا , اسکاتلند , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: