یك میلیون نفر با ناوگان هوایی كشور مسافرت كردند
نوشته شده توسط : blpwjob

' محمود رسولی نژاد ' روز جمعه در بازدید از فرودگاه تبریز اظهار كرد: تمهیدات لازم برای جابجایی مسافرین نوروزی اتخاذ شده و امیدواریم تا پایان تعطیلات بدون هیچ مشكلی مسافرین را جابجا كنیم.

وی افزود: پارسال بیش از یكهزار و 600 میلیارد ریال برای طرح های توسعه فرودگاه های كشورهزینه شد كه از این میزان اعتبار بیش از 450 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ماشین آلات ایمنی زمینی و منطقه پروازی و بقیه برای طرح های عمرانی هزینه شده است.

رسولی نژاد گفت: دولت برای توسعه فرودگاه های كشور بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است كه مقداری از آن در سال 90 و مقداری نیز در سالجاری هزینه می شود.

مدیرعامل فرودگاه های كشور، تلاش برای ارتقای باندهای پروازی و مشخصات فنی فرودگاه ها را از اولویت های این شركت در سال جاری بیان كرد و افزود: فرودگاه های كشور قابلیت های گسترده ای دارند، اما تنها 30 تا 50 درصد ظرفیت آنها استفاده می شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی'، از آمادگی مجموعه شركت فرودگاه های كشور برای تحقق كامل این شعار خبر داد.

علی رستمی، مدیركل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز گفت: تاكنون و در روزهای سپری شده از ایام نوروز تمام جابجایی ها از فرودگاه تبریز بدون هیچ مشكلی انجام شده است.

7237/587





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: