پلیس بحرین با مخالفان در شهرك ستره درگیر شد
نوشته شده توسط : blpwjob

این گزارش می افزاید، پلیس بحرین با مخالفان و تظاهر كنندگانی كه قصد داشتند در شهرك شیعه نشین ستره در اعتراض به برگزاری مسابقات اتومبیل سواری فرمول یك تظاهرات كنند درگیر شد.

شاهدان به خبرگزاری رویترز گفتند كه صدها تن از افراد پلیس ضد شورش كه با خودروهای زرهی و جیپ های نظامی حمایت می شدند در خیابان های شهرك ستره به حركت در آمده و این منطقه فقیرنشین را كه در جنوب شرقی منامه واقع شده تحت نظر قرار دادند.

این اقدامات در حالی صورت گرفت كه جوانان بحرینی با با پرتاب بطری های بنزین به سوی نیروهای امنیتی با آنان به مقابله برخاستند.

شهرك ستره از مدتها پیش ناآرام بوده و جوانان شیعه بحرینی خشم خود را با برگزاری تظاهرات علیه دولت كه معتقدند آنان را در صحنه های سیاسی و اقتصادی به حاشیه رانده اعلام كردند.

جوانان بحرینی در شعارهای خود می گفتند ' ای مهاجران به اینجا بیایید' و شعار آنان اشاره به سنی های خارجی كه با پلیس برای سركوب تظاهرات همكاری می كنند، بود و برخی نیز علیه ملك حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین شعار می دادند.

علی منصور45 ساله و راننده تاكسی كه از زمان شلیك گاز های اشك آور به همراه همسرش در خودرو مستقر شده در این باره گفت : آنان از 30 سال پیش می دانستند كه كار به این جا كشیده می شود ولی با این حال نمی خواهند حقوق قانونی ما را بدهند.

رویترز نوشت: برخی خواهان رهایی از سلطه نظام پادشاهی هستند و نظام حاكم را علیه شیعیان می دانند.

مقامات بحرینی از ابتدای ناآرامی های مسالمت آمیز در این كشور از كشورهای عضو شورای همكاری خلیج فارس درخواست كمك برای سركوب اعتراضها كردند كه در این خصوص عربستان و كویت با پاسخ به درخواست بحرین نیروهای سپر جزیره را به منامه اعزام كردند.

مترجمام**1408**





:: برچسب‌ها: عشق , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1391/1/6/0 - - گفته است :
سلام دوست من اگه ميشه تبليغ سايت منو داخله سايتت بكن،يه مطلب اختصاص بده به تبليغ من،منم برات تبليغ ميكنم
اين آدرسه بنرم،بهش لينك هم بده
http://up98.org/upload/server1/02/f/ug6r5sa8wcacmkt1d5c7 .swf

انجمن:flashcs.rozblog.com/Forum


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: