ما به التفاوت یارانه نقدی به برخی حساب ها واریز نشده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تعدادی از شهروندان تهرانی روز دوشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از واریزنشدن مبلغ مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب هایشان ابراز نگرانی كردند و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها شدند.

یكی از تماس گیرندگان كه خود را كارمند بانك معرفی كرد ، به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این پیامك انصراف از یارانه برای من ارسال شده بود ، اكنون نیز رقم مابه التفاوت یارانه به حساب من واریز نشده است ،نگران آن هستم كه یارانه مرحله دوم من قطع شود ، در حالیكه من درآمد كمی دارم و كارمند ساده بانك هستم.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با 'بهروز مرادی ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها برای جویاشدن علت واریزنشدن مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار به نتیجه نرسید و تماس چندین باره با دفتر وی بی جواب ماند.

' بهروز مردای ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها روز گذشته اعلام كرد كه مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، 28 اسفندماه 90 به حساب سرپرست های خانوار واریز شده ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.

اقتصام ** 1579 **1561





:: برچسب‌ها: چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: