جانشین فرمانده ناجا:470 تن انواع مواد مخدر كشف شد
نوشته شده توسط : blpwjob

سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در بندرعباس بیشترین مواد كشف شده را از نوع تریاك عنوان كرد و افزود: این مقدار نسبت به كشفیات سال 89افزایش 10 درصدی داشته است.

وی اضافه كرد: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده در خصوص انسداد مرزها و شناسایی محل ورود مواد مخدر با استفاده از فن آوریهای نوین در سال جاری بر شدت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر افزوده می شود.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به فعالیتهای این نیرو در زمینه مبارزه با قاچاق كالا اشاره و یادآورشد: معابر مجازبرای استفاده در مرزها شناسایی شده و با همكاری مردم و مسوولان از هر گونه تردد غیر مجاز به خصوص در زمینه جابجایی غیر قانونی كالا جلوگیری می شود.

سردار رادان اظهارداشت: تا آنجایی كه زمین اجازه حضور ما را داده، مردم و مرزنشینان شاهد اقتدار و اقدام پلیس هستند و در صورت تحقق بودجه پیش بینی شده و توجه بیشتر در سال جاری با مجهز كردن نیروهای مرزبانی بیش از پیش در جهت تحقق برنامه ها به خصوص در زمینه مبارزه با قاچاق كالا حركت خواهیم كرد.

این مقام مسوول ابراز داشت: با همكاری دیگر دستگاههای عضو ستاد مبارزه با قاچاق كالا از واردات هر گونه كالای بی كیفیت وبنجل به داخل كشور جلوگیری خواهیم كرد.

جانشین فرمانده ناجا ازهرمزگان و بوشهر بعنوان دو استان مرزی نام برد كه بیشترین فعالیت قاچاق كالا از طریق آنها انجام می شود.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت هایی كه در اختیار این نیرو گذاشته شده نخواهیم گذاشت جنس های بی كیفیت خارجی بازار ایران را قبضه كند و كالاهای خوب و با كیفیت ایرانی جایی برای عرضه نداشته باشد.

سردار احمدرضا رادان بمنظور بازدید از فعالیتهای این نیرو در استان هرمزگان به بندرعباس سفر كرده است.ك/3

512/668/681





:: برچسب‌ها: خانواده , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: