وزیر اطلاعات : بالاترین قدرت اطلاعاتی و امنیتی در منطقه هستیم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مدینه منوره ،حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در نشست روحانیون كاروان‌ها در مدینه منوره با تبریك فرارسیدن سال نو و با تحلیل وقایع اخیر كشور گفت : انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیروزی و موفقیت بزرگی برای كشورمان و اقتدار دیگری برای ولایت فقیه بود.

وی افزود : رسانه هایی مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریكا طراحی‌های سنگینی برای این انتخابات داشته و تلاش می كردند تا در شبكه های مختلف رسانه‌ای و ماهواره‌ای فتنه‌ای سنگین‌تر از فتنه 88 را ایجاد كنند.

وزیراطلاعات خاطرنشان كرد: این طرح رسانه‌های معاند با مصاحبه زنده هیلاری كلینتون وزیر امور خارجه آمریكا در بی‌بی‌سی آغاز شد ولی خوشبحتانه با درایت و هوشیاری دستگاه‌های امنیتی كشور در همان آغاز امر شناسایی و مورد رصد كامل قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی خاطرنشان كرد:مقامهای كشورهای آمریكا و انگلیس در جلسات خود بارها اعلام كرده بودند كه كار نظام در انتخابات مجلس تمام است ولی مثل 30 سال گذشته تمامی توطئه های آنان نقش برآب شد.

وی با بیان اینكه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره های قبل به سبب برخی رقابت‌ها با تنش‌های مختلف و حوادث تلخی همراه بود گفت: خوشبختانه با وجود همه طراحی‌های دشمن و تبلیغات رسانه‌ای آنان، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی بامشاركت بسیار بالا از آرام‌ترین انتخابات مجلس در كشورمان بود و دشمن به‌خوبی این موفقیت بزرگ امنیتی را درك كرده و پیام بزرگ آن را نیز دریافت كرده است.

وزیر اطلاعات به روش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت كشور اشاره كرد و افزود: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن با همكاری رسانه‌های خود حتی پشتیبانی سرویس اطلاعاتی فرانسه و انگلیس حلقه‌های مختلفی در داخل و خارج از كشور ایجاد كرده بودند كه دستگاه‌های اطلاعاتی كشور پیش از انتخابات به طور كامل به این حلقه‌ها اشراف یافته و توانستند مانع اقدامات آنان شوند.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت:هم‌اینك گروه های مختلف اپوزیسیون خارج از كشور بخاطر درز محرمانه ترین مذاكرات و تصمیمات خود به شدت به‌یكدیگر شك دارند و از همدیگر می‌پرسند مدحی نفوذ كرده به داخل ما چه كسی است كه این مسئله یكی از دستاوردهای اشراف اطلاعاتی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به سفر اخیر خود به كشور عربستان اشاره كرد و گفت: در این سفر دیداری با ولیعهد عربستان داشتم و پیام صریح و روشن جمهوری اسلامی ایران را در خصوص تحولات منطقه‌ای به وی بیان كردم.

وزیر اطلاعات افزود: از نكات جالب این دیدار این بود كه ولیعهد عربستان با صراحت اعتراف كرد كه در ایام جنگ تحمیلی بخاطر عربی بودن صدام حمایت‌های بسیاری از وی داشتیم كه بنده نیز پاسخ صریحی به وی دادم.

حجت الاسلام مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود به روش‌های جدید جنگ نرم توسط دشمن پرداخت و گفت: یكی از این روش‌ها نفود به حوزه‌های علمیه است كه برای دشمن اهمیت بسیار زیادی دارد و گاهی مشاهده شده است با ده واسطه به هدف خود رسیده‌اند.

وی افزود:توجه ویژه به موضوع شیعه‌شناسی از دیگر برنامه‌های دشمنان است و هم‌اینك موساد موسسات مختلف تخصصی در خصوص شیعه‌شناسی ایجاد كرده است تا بتواند با شناخت دقیق از شیعه به آن ضربه بزند.

وزیر اطلاعات به مراكز دینی و حوزوی كشور توصیه كرد در ارتباط با افراد مختلف و ارائه اطلاعات به آنان نهایت دقت را داشته باشند.

حجت الاسلام مصلحی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: دشمنان نظام تلاش زیادی دارند از طریق تحریم‌های اقتصادی اهداف خود را پیاده كنند اما به‌خوبی می‌دانند این راه نتیجه‌ای ندارد، چراكه در دنیای امروز برای هر اقدامی راه‌های گریز زیادی هست و جمهوری اسلامی ایران نیز در سی سال گذشته تجربیات زیادی را در مسائل اقتصادی به‌دست آورده است.

وی افزود:باید تلاش كنیم با بالابردن تولید ملی و تقویت فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، وابستگی اقتصادی خود را به سایر كشورها به حداقل ممكن برسانیم.

وزیر اطلاعات همچنین به قدرت بالای نهادهای اطلاعاتی كشور اشاره كرد و گفت: سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هم‌اینك قدرتمندترین سیستم موجود در منطقه است و علیرغم توطئه‌ بسیاری از كشورها كه نمونه آن را در هشت سال جنگ تحمیلی تجربه كرده‌ایم توانسته‌است مقتدرانه پیش برود.

حجت الاسلام مصلحی افزود:این نكته را هم اعلام می‌كنیم كه هم اینك نهادهای مختلف امنیتی كشور بالاترین هماهنگی و همكاری را در سی سال گذشته با یكدیگر دارند كه ونتایج این هماهنگی را هم بارها مشاهده كرده‌ایم.

وی همچنین به موضوع سوریه اشاره كرد و گفت:مسئله اصلی ما در سوریه بشاراسد نیست بلكه مهمترین مسئله حفظ روحیه مقاومت در مقایل رژیم صهیونیستی است كه متاسفانه بسیاری به این امر توجه ندارند.

وزیر اطلاعات به تلاش برای تغییر نام بیداری اسلامی به بهارعربی اشاره كرد و گفت : تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد تا این حركت به عنوان بیداری اسلامی تعبیر نشود اما واقعیت نشان می‌دهد مردم منطقه به خوبی این موضوع را درك كرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ابتدای این نشست با بیان اینكه چندسالی است توفیق تشرف به سرزمین وحی به عنوان روحانی كاروان را ندارد گفت:رسالت روحانیون كاروان‌ها بسیار مهم و مقدس است و تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد.

وی به بیان خاطراتی از تاثیرگذاری این سفر بر زائران پرداخت و تاكید كرد: باید تمام تلاش خود برای بالابردن فیض معنوی زائران از سزرمین وحی را به كار گیریم.

سیام 1568*1580





:: برچسب‌ها: جشنواره , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: