فعال بحرینی خواستار خروج نظامیان عربستان از كشورش شد
نوشته شده توسط : blpwjob

' محمود میرزا ' كه برای حضور در این راهپیمایي به دمشق سفر كرده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دمشق تاكید كرد: 'آمده ایم به سوریه تا به رژیم صهیونیستی نیز بگوییم كه تا از فلسطین، لبنان و سوریه خارج شود.'

وی با تاكید بر ضرورت خروج نیروهای امریكایی از خلیج فارس افزود: 'این راهپیمایي در واقع نشانگر یك تحرك جهاني و بیداري همگانی در برابر هر اقدام ظالمانه و جانبداري از حق بدون در نظر گرفتن وابستگي هاي مذهبي و قومي است.'

این فعال بحرینی با اشاره به این كه هدف از برگزرای راهپیمایي جهانی به سوی قدس رد هرگونه اشغال و غارت ثروت ملت های منطقه و جهان است، افزود زمان اشغال پایان یافته و امروز ملت هاي آزاد خواستار امنیت، خوشبختي و خیر هستند.

میرزا خاطر نشان كرد: روشن ترین نتیجه این راهپیمایي اعلام انزجار دشمن از آن است.

وي این راهپیمایي را با وجود تاخیر در برگزاري آن مفید و ارزشمند توصیف كرد و افزود كه نتایج آن در تحقق عدالت و ستیز با دوگانگي در مواضع دشمنان مسلمانان و ناكام كردن توطئه هاي استكبار جهاني و در راس آن آمریكا است.

شركت كنندگان در راهپیمایی جهانی به سوی قدس قصد دارند در نزدیك ترین مرز فلسطین اشغالی به مناسبت روز زمین (یوم الارض) در لبنان، سوریه، اردن و مصر تجمع كنند.

این برنامه قرار است روز 30 مارس (جمعه 11 فروردین) و همزمان با سی و ششمین سالروز روز زمین در كشورهای همجوار فلسطین اشغالی برگزار شود.

در برنامه تجمع جهانی به مناسبت روز زمین اتباع 65 كشور از جمله امریكا حضور خواهند داشت.

در 30 مارس 1976 میلادی نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت آمیز مردم فلسطین در مناطق اشغالی 1948 میلادی را در اعتراض به مصادره زمین های خود توسط صهیونیست ها به خاك و خون كشیده و شش فلسطینی را شهید كردند.

خاورم**2131**ا.ا**1436**1423





:: برچسب‌ها: کنسرت , واشنگتن , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: