هراس رژیم صهیونیستی از برپایی راهپیمایی جهانی به سوی قدس
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا از بیروت، همزمان با فرارسیدن روز زمین، دهها تن از فلسطینی ها در سراسر دنیا همگام با دیگر فلسطینی های ساكن در سرزمین های اشغالی و دوستداران قدس در اقصی نقاط جهان، در اعتراض به ادامه عملیات یهودی سازی قدس شریف و اشغال سرزمین فلسطین و ادامه قتل و كشتار مردم این سرزمین، در راهپیمایی جهانی به سوی قدس شركت خواهند كرد و صدای مظلومیت مردم رنج كشیده فلسطین را به گوش دنیا خواهند رساند.

عضو كمیته هماهنگی برپایی 'راهپیمایی جهانی به سوی قدس' طی مصاحبه ای اعلام كرد كه این كمیته در حال تهیه برنامه هایی جهت برگزاری این راهپیمایی در 64 كشور اسلامی و عربی جهان از جمله لبنان است.

'محمد موعد' افزود :این تظاهرات همزمان با فرارسیدن روز زمین فلسطین در سرتاسر دنیا برگزارخواهد شد.

وی اضافه كرد : این یك حركت مردمی و صلح آمیز است كه در اعتراض به ادامه عملیات یهودی سازی قدس شریف صورت می گیرد .

این مسئول فلسطینی تأكید كرد: تظاهرات میلیونی مردم دنیا دراعتراض به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با هدف یاری رساندن به مردم این سرزمین انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری این راهپمایی در لبنان ادامه داد: در لبنان نیز اقدامات لازم در راستای برگزاری این راهپیمایی ، با همكاری سایر گروهها در جنوب این كشور در حال انجام است.

موعد تاكید كرد : تظاهرات مشابهی نیز در مناطق مختلف جهان از جمله در كشورهای مصر، اردن، سوریه و مناطق اشغالی فلسطین مانند، كرانه باختری رود اردن و باریكه غزه انجام خواهد شد.

این مسئول فلسطینی با تأكید بر مسالمت آمیز بودن این تظاهرات گفت كه با این وجود رژیم صهیونیستی از برپایی این تظاهرات همچنان در وحشت و ترس به سر می برد.

موعد تصریح كرد ؛‌از آنجا كه این تظاهرات در اعتراض به وجود غیرقانونی رژیم صهیونیستی درمنطقه است، ازاین رو همزمان با نزدیك شدن نشانه های پایان عمر این رژیم درمنطقه ، ما شاهد تحركات جنون آمیز این رژیم و تهدیدهای آن علیه كشورهای مقاوم منطقه هستیم و متأسفانه درجهان عرب كسانی وجود دارند كه از این رژیم حساب می برند ولی ما هیچ گونه ترسی از آن نداریم.

موعد ادامه داد: رژیم صهیونیستی چون می د اند روزهای آخر حیات خود را سپری می كند به ترس افتاده است و ما با هرقدمی به سوی هدف نهایی نزدیك تر می شویم.

وی با اشاره به همگانی بودن راهپمایی روز زمین گفت: : برخی گمان می كنند كه مسئولیت آزادی سازی قدس تنها بر عهده ملت فلسطین می باشد و روز زمین ، تنها متعلق به فلسطینی ها است اما فلسطین متعلق به تمام جهان، اعم از عربی و اسلامی است.

این مسئول فلسطینی تصریح كرد: به همین جهت ما از كلیه لبنانی ها وفلسطینی های ساكن درلبنان می خواهیم، در روز زمین دوشادوش هم با یك صدا، فریاد برآورند كه دشمن ما تنها رژیم صهیونیستی است.

'علی فیصل' مسئول 'جبهه دموكراسی برای آزادسازی فلسطین 'نیز طی مصاحبه ای با اشاره به فرارسیدن روز زمین فلسطین و برپایی تظاهرات جهانی به سوی قدس گفت: روز سی ام ماه مارس هرسال ، مناسبتی بسیار مهم برای ما به شمار می آید و ما هر سال در چنین روزی با برپایی تظاهرات میلیونی با مشاركت كلیه گروههای فلسطینی، عربی در سراسرجهان، فریاد یاری قدس و حفط هویت فلسطین را سر می دهیم.

خاورم*2023





:: برچسب‌ها: سفید , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: