دو میلیون و 700 هزار واحد مسكونی در دولت دهم احداث شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ،' علی نیكزاد' روز سه شنبه در بازدید از پروژه های شهر جدید پرند، با اشاره به نامگذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال ' تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' افزود: این وزارتخانه در راستای تحقق شعار مقام عظمای ولایت ، در ابتدای سال جدید از تمام كسانی كه تجربه كافی ، كار و سرمایه ایرانی دارند، حمایت می كند.

وی گفت: فرموده مقام معظم رهبری در خصوص حمایت ملی به این مفهوم است تا دولت بتواند پشتیبانی لازم را از بخش خصوصی در زمینه تولید ملی و كارآفرینی انجام دهد.

وی در ادامه آمادگی این وزارتخانه برای مشاركت و پشتیبانی لازم در احداث فرودگاه ، راه ، بندر، توسعه ناوگان هوایی و بخش مسكن را اعلام كرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه در راستای تحقق این شعار تاكنون زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گرفته است ، گفت: ارایه خدمات فنی ، نظارت از طریق نظام مهندسی و صدور پروانه ساختمانی از جمله حمایت هایی بود كه سبب شد بخش خصوصی در حوزه مسكن ورود كند.

نیكزاد گفت: وزارت راه و شهرسازی در این حوزه هدایت ، راهبری و پشتیبانی را بر عهده دارد و این موضوع سبب شد انبوه سازان علاوه بر اعتماد ، اعتقاد به كار نیز داشته باشند و ساخت و ساز را بر عهده گیرند.

وزیرراه و شهرسازی با بیان اینكه یقین دارم ، انبوه سازان ، شیرینی خانه دار شدن مردم را بر سود اندك خود مقدم داشته اند، گفت: مجددا تاكید می كنم از تمام كسانی كه در این حوزه كار كرده و تجربه و توان دارند،به صورت ویژه حمایت می كنیم .

وی بااشاره به اینكه نتیجه این كارها موجب بالابردن تولید می شود،افزود: تولید ملی ثروت تولید می كند و ثروت سبب امنیت ، شكوفایی و بالا رفتن سرانه ملی و در نهایت موجب رفاه و آسایش مردم خواهد شد.

وی با تاكید بر 350 هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود در جامعه تصریح كرد: از تمام سرمایه گذاران چه در بخش مسكن و چه در بخش راه و شهرسازی تقاضا داریم ، دست در دست یكدیگر و با پشتیبانی همه جانبه این وزارت خانه در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار مقام عظمای ولایت برای سال جاری حركت كنیم.

اقتصام ** 1933**1561





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: