170 هزار مسافر نوروزی به جزیره كیش سفر كردند
نوشته شده توسط : blpwjob

'ناصر قاسمی نیا' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود:تعداد خودروهای ورودی به جزیره كیش نیز در این مدت 41 درصد رشد داشته است.

وی تعداد خودروهای ورودی به جزیره كیش را 12 هزار خودرو ذكر كرد كه از سه بندر و از طریق شناور به این جزیره وارد شدند.

وی با بیان اینكه ستاد تسهیلات سفرهای كیش از 25 اسفندماه هشت كمپ را برای استقرار مسافران نوروزی راه اندازی كرده بود، افزود: به دلیل افزایش قابل توجه مسافران نوروزی تعداد این كمپ ها در روزهای نخست به 11 كمپ افزایش یافت.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی كیش با بیان اینكه مسافران پروازی این جزیره نیز در این مدت 31 درصد رشد داشته اند، میزان رشد مسافران نوروزی در فاصله زمانی 25 اسفند تا هشتم فروردین را 26 درصد برآورد كرد.

قاسمی نیا با اشاره به افزایش قابل توجه ترافیك پروازی در فرودگاه كیش اظهار داشت: این فرودگاه با پذیرش 127 پرواز ورودی و خروجی ركود بیشترین تعداد پرواز روزانه فرودگاه های كشور را در ایام نوروز شكست.

وی افزود: برای آگاهی از رضایتمندی مسافران نوروزی كیش فرم های نظرسنجی در سه مرحله در بین مسافران توزیع شده است و آمار آن پس از پایان تعطیلات نوروزی منتشر می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد كیش از تداوم حضور گردشگران به این جزیره نیز خبر داد و گفت: مسوولان ستاد سفرهای نوروزی به صورت شبانه‏روزی خدمات مناسب و مطلوب را به گردشگران ارایه می‏كنند.

فراهنگ 2025





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: