مردم با بصیرت و شناخت به جمهوری اسلامی رای دادند
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام 'مهدی عرب پور' در خطبه های نماز جمعه كرمان افزود: 50 روز پس از پیروزی مردم ایران در 22 بهمن سال 57 به دستور امام خمینی (ره) در یك رفراندوم در اوایل بهار سال 58 مردم 2/98 (نود و هشت و دو دهم) درصد رای 'آری' به جمهوری اسلامی دادند.

وی خاطرنشان كرد: شكل‌ گیری نظامی بر مبنای اسلام در تثبیت و ترویج اسلام ناب و حكومت‌ هایی برگرفته از اسلام حركت مهمی بود.

خطیب موقت جمعه كرمان، با اشاره به اینكه این همه‌ پرسی در كشور و دنیا بی ‌سابقه بود، بیان كرد: در دوران ‌های گذشته هیچ گاه به نظر مردم توجه نشده بود و تنها با تحقق جمهوری اسلامی با رای قاطع مردم، دموكراسی به معنای واقعی برای مردم شكل گرفت.

حجت الاسلام عر‌ب پور گفت: حضور مردم در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خنثی كردن توطئه ‌ها، حضور پرشور در انتخابات ‌ها و سایر صحنه‌ های دفاع از نظام و انقلاب بیانگر بصیرت و شناخت مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی در ظاهر از دو بخش جمهوری و اسلامی تشكیل شده است، تاكید كرد: در واقع هر دو بخش با هم است، زیرا مردم نظامی را می ‌خواهند كه برگرفته از اسلام باشد.

امام جمعه موقت كرمان اظهاركرد: نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام توطئه‌ ها، دشمنی ‌ها و فتنه ‌ها علیه آن، به خوبی توانسته در تمام ابعاد در جهان نمونه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر توجه به نامگذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: همه نامگذاری سال ها از جمله جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در راستای عزت و اقتدار ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عرب پور، در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌ ها از سوی دشمنان در سال گذشته، عنوان كرد: تدابیر رهبری، صبر ملت و هوشیاری مسوولان موجب شد تا بعضی از تحریم ‌ها به ضرر دشمنان تمام شود و آنها امروز برای جبران اشتباه خود به مردم و مسوولان پیغام می‌ فرستند.

7440/8154/2624/7443/587





:: برچسب‌ها: باند , نیویورک , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: