برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی ایران مهمترین انتخابات تاریخ دنیاست
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام 'سید احمد میرعمادی' در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، 12 فروردین را روز استقلال و بیداری ملت ایران دانست و افزود: در این روز بزرگ مردم با رای 98 درصدی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگ ‌ترین تحول در انقلاب های تاریخ دنیا را رقم زدند.

امام جمعه خرم آباد گفت: امروز با گذشت 33 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی نه تنها از میزان حمایت ملت ایران از انقلاب كاسته نشده، بلكه پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به آرمان‌های امام (ره) و رهبری مضاعف شده است.

وی، روز 12 فروردین را نماد وفاداری و اعتقاد مردم ایران اسلامی به نظام عنوان كرد و گفت: تشكیل جمهوری اسلامی ایران براساس استقلال و آزادی مهمترین دستاورد این نهضت برای مردم بود به طوریكه اگر امروز بار دیگر رفراندومی دراین خصوص برگزار شود بیش از 98 درصد به این نظام رای مثبت خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فلسفه نامگذاری سالها از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: این اقدام بر اساس مقتضیات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در سطح ملی و بین المللی اجرا می شود.

وی نامگذاری امسال تحت عنوان 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' را ادامه دهنده برنامه های اقتصادی كشور در پنج سال گذشته دانست و گفت: این اقدام مدبرانه رهبر معظم انقلاب در راستای خودباوری و خودكفایی كشور و پاسخی به چالشها و تحریم های اقتصادی استكبار جهانی علیه ایران است.

حجت الاسلام میرعمادی بابیان اینكه اقدام رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ها، نقشه راهی برای مسوولان و مردم است، گفت: مسوولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید از سر دادن شعارهای غیرعملی بشدت پرهیز كنند و در سال تولید ملی با عمل به وظایف خود در راستای توانمند سازی تولیدات ملی زمینه رونق اقتصادی، صنعتی و كشاورزی استان را فراهم كنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهاركرد: حفظ استقلال همه جانبه ایران اسلامی در سایه تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرانی به دست خواهد آمد.

7273/1625/587





:: برچسب‌ها: درختان , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: