امام راحل در 12 فروردین 58 انتخاب نوع حكومت را به مردم واگذار كردند
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام سید 'هاشم موسوی' در خطبه های نمازجمعه همدان افزود: انتخاب شیوه حكومت توسط مردم آن هم در نخستین ماه های پیروزی یك انقلاب كاری بی سابقه است كه در هیچیك از نظام ها رخ نداده است.

وی اضافه كرد: امام راحل با توجه به شناختی كه از ملت آگاه و با بصیرت ایران داشتند بر این باور بودند كه باید انتخاب نوع نظام را به مردم واگذار كرد و این كار را نیز در 12 فروردین 58 عملیاتی كردند.

خطیب جمعه شهر همدان بیان كرد: ملت آگاه و روشنفكر ایران نیز با حضور در این همه پرسی به نظام جمهوری اسلامی رای دادند كه این نشان از بصیرت مردم است.

وی یادآوری كرد: آگاهی و بصیرت مردم ایران موجب درهم شكستن رژیم طاغوت و طاغوتیان و همچنین پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و بر ملا شدن توطئه سران استكبار جهانی و حامیان آنها از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون شده است.

امام جمعه موقت همدان اضافه كرد: تبعیت ملت ایران از ولی فقیه، فتنه انگیزان را نابود كرده و موجب رسوایی فتنه گران در برهه های مختلف شده است.

وی با ذكر اینكه آگاهی و بصیرت این مردم موجب بی اثر شدن تحریم ها شده تاكید كرد: دشمنان نظام در تصمیمی نادرست و احمقانه بانك مركزی و نفت ایران را تحریم كردند ولی هم اكنون با پی بردن به اشتباه خود اقدام به عقب نشینی از مواضع خود كرده اند.

حجت الاسلام موسوی اعلام كرد: بیداری و بصیرت این ملت فهیم در محدوده جغرافیایی ایران محصور نشده بلكه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر كشورهای منطقه و جهان شده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه آحاد مردم و تفكر و شریعت اسلامی استوار بوده و رهبری نیز در تعبیری زیبا و عالمانه جمهوری اسلامی را مردم سالاری دینی توصیف و معنی كردند.

وی راهپیمایی در نقاط مختلف آمریكا با در دست داشتن عكس شهید هسته ایران 'احمدی روشن' را نشان از عظمت و بزرگی این ملت شهید پرور دانست و گفت: در حال حاضر ایران از رشد علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قابل توجهی برخوردار است.

7525/576/587





:: برچسب‌ها: جدید , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: