آمریكا از برقراری روابط بین اخوان المسلمین مصر و ایران ناخرسند است
نوشته شده توسط : blpwjob

به نوشته پایگاه خبری النشره لبنان 'آن پترسون'، سفیر آمریكا در قاهره در گفت وگو با شبكه تلویزیونی 'CBC' گفت كه كشورش در صورت برقراری ارتباط بین این جریان اسلامی مصر و ایران احساس ناخرسندی خواهد كرد.

وی افزود: هیچكس دوست ندارد انتقاد بشنود.ایالات متحده آمریكا در سراسر جهان حضور دارد ومن از اینكه عده ای می گویند آمریكا در كشورهای عربی مشغول توطئه است تعجب می كنم.

وی در خصوص كمك های مشكوك كشورش به برخی افراد و گروه های مصری گفت: سازمان هایی كه از سوی امریكا به آنها كمك مالی شد در امور سیاسی دخالتی نداشته اند وهدف آنها تنها آموزش دمكراسی به شهروندان مصری وشناخت حقوق سیاسیشان بود.

عده ای از امریكایی ها به منظور دخالت در امور داخلی مصر و تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی این كشور از چند ماه قبل كمك های مالی فراوانی به برخی از شخصیت ها، گروه ها و نهادهای غیر دولتی كرده اند كه اعتراض مردم مصر را به همراه داشت و خواهان محاكمه آنها شده اند.

17 تن از متهمان امریكایی در این زمینه چندی قبل با كمك برخی از مسئولان مصری خاك مصر را ترك كردند كه این مساله تنش میان نمایندگان مجلس مصر و نخست وزیر این كشور را تشدید كرده است.

مترجمام*1049**1431





:: برچسب‌ها: اقیانوس , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: