ترافیك سنگین در جاده های خروجی استان
نوشته شده توسط : blpwjob

سرهنگ 'مجید جمشاد' یكشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی، اكثر جاده های خروجی گیلان شاهد ترافیكی پرحجم و سنگین است.

وی حجم عمده این ترافیك را در محور رشت - قزوین عنوان كرد و گفت: حضور مردم در مناطق گردشگری در روز طبیعت كه عمدتاً در خارج شهرها قرار دارند، بر حجم خودروها و همچنین ترافیك افزوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان افزود: هم اكنون منطقه امام زاده هاشم تا سراوان و نیز محور رودبار به منجیل شاهد ترافیكی سنگین است و عبور و مرور خودروها به كندی انجام می شود.

وی ادامه داد: با این وجود؛ پلیس راهور تدابیر لازم را برای كاستن از حجم ترافیك اندیشیده و به همین منظور؛ تونل منجیل یك طرفه شده و در ساعات آینده، تردد خودروها روانتر خواهد شد.

سرهنگ جمشاد خاطرنشان ساخت: ترافیك در محورهای فرعی گیلان نیز سنگین است و مسیرهای منتهی به دیلمان، مناطق كوهستانی شهرستان رودسر و جاده های منتهی به فومن نیز شاهد تردد پرحجم خودروها می باشد.

وی امروز را یكی از پرحادثه ترین روزها در ایام تعطیلات نوروز عنوان و اضافه كرد: 12 حادثه مهم رانندگی در سیزدهمین روز از بهار به وقوع پیوسته كه در این حوادث؛ 15 نفر مجروح و 2 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عمده ترین دلیل وقوع این تصادفات را عدم توجه به جلو، رعایت نكردن سرعت مطمئنه و رعایت نكردن فاصله با خودروی جلویی ذكر كرد.ك/3

695** 1597





:: برچسب‌ها: آسیا , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: