تولید از میادین نفت فلات قاره 4 درصد افزایش می یابد
نوشته شده توسط : blpwjob




:: برچسب‌ها: هاوایی , بچه ها , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
♣ΛЯ¶ą♣ در تاریخ : 1391/1/27/0 - - گفته است :
سلام خسته نباشی عزیزم وبلاگت و دیدم وب خوبی داری موفق باشی به وبلاگ من هم بیا و تو لینک باکسم عضو شو تا بازدیدت بالا بره کد لینک باکس رو هم تو وبلاگت حتما بزار تا لینکت تایید بشه . چون من چت روم هم دارم و لینک باکس تو چت رومم هم هست ادرس چت روم هم تو لینک باکس هست خوشحال میشم اسم خوشگلت و اونجا ببینم به امید دیدار ایام خوشی رو براتون ارزو دارم


بی گل روی تو ای دوست، بهاری نبود
همه گل‌های جهان بیش ز خاری نبود

بلبل از دوری گل، ناله افسرده زند
که بدون گل من هیچ بهاری نبود

کی شود دیده من بر رخ نیکوی تو باز؟!
که به‌غیر از تو مرا هیچ نگاری نبود

جوهرخانه من اشک شفق رنگ من است
غیر این اشک مرا نامه‌نگاری نبود

بس‌که نالیده‌ام از هجر رخ زیبایت
دیگر ای دوست مرا تاب و قراری نبود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: