با حضور معاون رییس جمهوری، كشتارگاه صنعتی طیور در ایوانكی افتتاح شد
نوشته شده توسط : blpwjob

این كشتارگاه با هزینه 125 میلیارد ریال در كیلومتر 13 جاده ایوانكی - تهران احداث شده و به استان های تهران و سمنان ارائه خدمات كشتارگاهی می كند.

مدیركل دامپزشكی استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: كشتارگاه صنعتی آزاد بال شرق با ظرفیت كشتار چهار هزار قطعه طیور در ساعت از استانداردهای بالایی برخوردار است.

'رضا عامری' افزود: این كشتارگاه ظرفیت قطعه بندی و بسته بندی روزانه سه تن مرغ، انجماد 50 تن مرغ، بسته بندی سه تن مرغ كامل تازه، و نیز تبدیل روزانه دو تن ضایعات كشتارگاهی را دارا است.

وی گفت: كشتارگاه مذكور در زمینی به وسعت 60 هزار مترمربع و زیربنای 10 هزار مترمربع ایجاد شده و دارای دو هزار و 100 مترمربع سردخانه است.

عامری گفت: اشتغالزایی مستقیم این كشتارگاه 105 نفر است و به صورت غیرمستقیم نیز برای 250 نفر اشتغالزایی دارد.

مدیركل دامپزشكی استان سمنان این كشتارگاه با هدف ارتقا و تامین امنیت بهداشتی مردم از طریق تولید گوشت مرغ بهداشتی و استحصال تولیدات فرعی، كمك به اقتصاد مرغداران منطقه، اشتغالزایی و جذب نیروی كار بومی، تامین بازار مرغ استان های سمنان و تهران و برنامه ریزی برای صادرات انواع تولیدات كشتارگاه به كشورهای همجوار ایجاد شده است.

در مراسم افتتاح این كشتارگاه 'محمدی زاده' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار سمنان، معاون سازمان دامپزشكی كشور و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان گرمسار حضور داشتند. ك/2

599/608/508





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: