فیلم جدید كیارستمی به بخش مسابقه جشنواره كن راه یافت
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز جمعه ایرنا، 22 فیلم در بخش مسابقه شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم كن حضور دارند و كیارستمی باید با فیلمسازان بنام جهان به رقابت بپردازد؛ فیلم كیارستمی از میان یكهزار و 779 اثر ارسالی به این رویداد هنری انتخاب شده است.

ساخته جدید كیارستمی، ابتدا 'پایان' نام داشت و ماجرای آن كه به داستان عاشقانه یك دختر دانشجو می پرداخت، در ژاپن روایت می شود؛ این فیلم به زبان ژاپنی ساخته شده و محصول ژاپن و فرانسه است و 'رین تاكاناشی' و 'تاداشی اوكونو' در آن بازی می كنند.

این چهارمین باری است كه كیارستمی توانسته فیلم خود را در بخش مسابقه جشنواره كن شركت دهد؛ 'زیر درختان زیتون'، 'طعم گیلاس'، 'ده' و 'رونوشت برابر اصل' آثار این فیلمساز هستند كه در جشنواره كن شركت كردند.

كیارسمتی در سال 1997 به خاطر فیلم 'طعم گیلاس' نخل طلای این رویداد هنری را به خود اختصاص داد، ضمن آنكه 'ژولیت بینوش' در سال 2010 به خاطر بازی در فیلم 'رونوشت برابر اصل' جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را دریافت كرد.

شصت و پنجمین جشنواره فیلم كن از 28 اردیبهشت ماه با اكران فیلم 'قلمرو طلوع ماه' ساخته وس اندرسن گشایش می یابد و برای 10 روز در شهر ساحلی كن فرانسه برپاست.

فراهنگ**2025





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: