اخباری از فدراسیون انجمن های ورزشی
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، رقابت های راگبی سطح بندی قهرمانی كشور كه در اهواز جریان دارد، فردا ( یكشنبه ) با برگزاری مسابقات گروه چهارم ادامه می یابد و روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری به كار خود پایان خواهد داد.

فردا (یكشنبه) از گروه چهارم تیم های فارس و آذربایجان شرقی به مصاف هم می روند و روز دوشنبه گلستان با فارس و روز سه شنبه تیم های گلستان و آذربایجان شرقی باهم پیكار خواهند كرد.

این مسابقات با حضور 11 تیم در چهار گروه برگزار می شود كه تاكنون تیم های خراسان رضوی ، تهران و خوزستان از گروه های مختلف جواز حضور در رقابت های دسته اول كشور را كسب كرده اند.

همچنین قرار است بهترینهای این رقابتها از سوی كادر فنی تیم ملی راگبی ایران به اردوی آماده سازی دعوت شوند.

**

بنابر پیشنهاد نایب رییس بانوان انجمن راگبی كشور، مقرر شد در جلسه روز شنبه نهم اردیبشهت ماه، مربیان تیم ملی بانوان ایران مشخص و اسامی كادر فنی اعلام شود.

بر اساس پیشنهاد 'زهرا حیدری' جلسه نهائی بررسی برنامه تیم ملی و انتخاب مربیان بانوان در روز شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری با حضور زهرا نوری، فاطمه مولائی، فیروزه ابراهیمی، امیر حسین اكرامی فرد، علیرضا فضل الله اعرابی، نصرت الله جعفریان و رئیس انجمن در محل انجمن راگبی برگزار می گردد.

**

تیم كریكت نوجوانان كشورمان كه خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی آماده می كند، اردوی آماده سازی خود را از فردا ( یكشنبه ) در شهرستان زاهدان از سر

می گیرد.

این اردو با حضور 35 بازیكن و با هدایت ' محمود رشید دار ' سرمربی صاحب نام پاكستانی

از فردا ادامه می یابد كه یوسف رییسی نیز این مربی پاكستانی را در امر هدایت تیم نوجوانان كشورمان یاری می دهد.

این مرحله از اردو تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و سپس مرحله نهایی اردو از تاریخ 8 تا 11 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد كه در آن نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، حضور خواهند داشت.

مسابقات كریكت نوجوانان آسیا از تاریخ 14 اردیبهشت ماه در مالزی برگزار می شود و تیم ایران در گروه دوم با نپال، مالزی، كویت و بحرین رقابت می كند.

در گروه نخست نیز تیم های سنگاپور، هنگ كنگ، تایلند و عمان حضور دارند.

3783





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , غذا , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: