كارشناس انگلیسی: هدف نهایی اسراییل حذف كامل فلسطین از روی نقشه است
نوشته شده توسط : blpwjob

'بروس كنت' فعال صلح و معاون سازمان غیردولتی 'مبارزه برای خلع سلاح هسته ای' در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، تاكید كرد: متاسفانه وضعیت مردم فلسطین بسیار غم انگیز است و وضعیت در سرزمین های اشغالی به نقطه انفجاری رسیده است.

وی افزود: اسراییل به عنوان یك نیروی اشغالگر به اقدامات غیرانسانی خود ادامه می دهد و ضمن تخریب خانه های فلسطینی، شهرك های یهودی نشین را در سایه سكوت جامعه جهانی، توسعه می دهد.

آقای كنت با انتقاد از سكوت دولت های غربی در قبال سیاست اشغال و پاكسازی نژادی رژیم صهیونیستی، گفت: سكوت مقامات دولتی و سازمان های بین المللی در حالی همچنان ادامه دارد كه آگاهی های مردم در كشورهای غربی نسبت به رنج و عذاب مردم فلسطین روز به روز بیشتر می شود و افكار عمومی به واقعیات موجود در خاورمیانه آگاه می شوند.

'خوشبختانه در انگلیس نیز علاوه بر مسلمانان و فعالان ضدجنگ، یهودیان ضدصهیونیست نیز به برقراری صلح و اجرای عدالت در مورد مردم فلسطین تاكید می كنند.'

وی تاكید كرد: به دلیل نفوذ اسراییل و لابی های صهیونیستی در مراكز قدرت غرب، ما نمی توانیم انتظار زیادی از دولت ها داشته باشیم، ولی خوشبختانه نهادها و تشكل هایی مثل اتحادیه های صنفی، دانشگاه ها، كلیساها و گروههای حقوق بشری در سال های اخیر تحركات خود را در دفاع از مردم فلسطین افزایش داده اند.

وی اظهارداشت: در واقع اتكای اصلی ما در مبارزه مدنی علیه سیاست های اشغالگرانه رژیم اسراییل نیز بر توده های مردم استوار است و امیدواریم كه اعتراضات به اشغال و سركوب در سرزمین های اشغالی ادامه یابد.

این كارشناس انگلیسی در ادامه این مصاحبه از توافق فتح و حماس برای تشكیل دولت وحدت ملی استقبال كرد و گفت: گروه های فلسطینی باید اختلافات داخلی خود را كنار بگذارند و به صورت متحد برای احقاق حقوق مردم خود مبارزه كنند.

وی افزود: اسراییل برای رسیدن به اهدافش تلاش می كند به تفرقه و اختلاف در میان گروههای فلسطینی دامن بزند و به همین دلیل هم شاهد هستیم كه نخست وزیر اسراییل از توافق به دست آمده میان فتح و حماس بشدت عصبانی شده است.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: