روند توسعه كشور در دولت های نهم و دهم شتاب گرفته است
نوشته شده توسط : blpwjob

'محمدجواد محمدی زاده' روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های برق استان سمنان در شهرستان آرادان افزود: خدمات و فعالیت های صورت گرفته در سال های انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با اشاره به تفاوت های اجرای پروژه ها در ایران با كشورهای غربی گفت: مهمترین تفاوت بعد معنوی، فرهنگی، باورها و اعتقادات مردم است و این خدمات در راستای تقویت معنویت و دین باوری مردم انجام می شود.

محمدی زاده گفت: از این پروژه ها برای تقویت باورها در ایران استفاده می شود در حالیكه در دنیای غرب به سمت ابتذال و انحطاط است.

وی گفت: دنیای غرب ممكن است به لحاظ علم پیشرفت كرده باشد اما ابتذال و انحطاط در این كشورها مشهود است.

وی گفت: بنیان های خانواده در غرب سست شده و در تربیت انسان ها مشكل وجود دارد اما در ایران حركت به سمت خداست و محصول خدمات مسوولان، تقویت باورهای دینی است كه این بسیار ارزشمند و مهم است.

محمدی زاده گفت: این خدمات دستمایه دین و اعتقاد و باورهای الهی انسانها می شود و خدمات به این انسان ها افتخاری برای مسوولان است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به منطقه آرادان گفت: آرادان فرزندی را تربیت كرده است كه افتخار ایران اسلامی است و رییس جمهوری، وفاداری خود را در این سالها به خدا، اسلام و انقلاب به اثبات رسانده است.

در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر بهره برداری از 45 پروژه شركت توزیع برق استان و برق منطقه ای سمنان روز سه شنبه به طور همزمان در آرادان افتتاح شد.

این پروژه ها با هزینه بیش از 29 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان سمنان اجرا شده است و به گفته مدیرعامل شركت توزیع برق استان سمنان: از این تعداد، 44 پروژه با اعتبار بیش از 20 میلیارد و 340 میلیون ریال مربوط به این شركت است. ك/2

599/608/508





:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: