ضرورت گسترش همكاری های مشترك سازمان محیط زیست با دامپزشكی
نوشته شده توسط : blpwjob

'محسن مشكوه' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بزودی تفاهم نامه همكاری بین دو سازمان محیط زیست و سازمان دامپزشكی به امضا خواهد رسید، تا طبق این تفاهم نامه وظایف و تكالیف هر دو سازمان مشخص شود.

وی به همكاری سازمان محیط زیست و سازمان دامپزشكی كشور در بحث معدوم سازی ببر روسی اشاره كرد و اظهارداشت: مقرر شده بود، تا اواخر فرودین ماه سال جاری ببرماده روسی سیبری مبتلا به بیماری مشمشه معدوم شود كه به دلیل عدم هماهنگی دستگاه های ذیربط این اقدام تاكنون صورت نگرفته است.

مشكوه ادامه داد: برای معدوم سازی ببرماده روسی به هماهنگی سازمان هایی همچون سازمان محیط زیست، وزارت بهداشت، درمان و محیط زیست، موسسه رازی، دانشكده دامپزشكی، باغ وحش تهران و سازمان دامپزشكی كشور نیاز است، تا هرچه سریعتر اقدام لازم در این خصوص صورت گیرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشكی بیماری مشمشه را قابل انتقال بین انسان و حیوان برشمرد و تصریح كرد: قرار است ببرنر روسی، به مدت یك سال به صورت مجزا در حاشیه باغ وحش تهران در شرایط قرنطینه ای و ایزوله نگهداری شود.

مشكوه تاكید كرد: تاكنون به دلیل اقدامات قرنطینه ای بیماری مشمشه در حیوانات باغ وحش تهران مشاهده نشده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

اقتصام**9186**1601





:: برچسب‌ها: کلیسا , موسیقی , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رامان در تاریخ : 1391/2/5/2 - - گفته است :
برای اولین بار در ایران آموزش انگلیسی بصورت آنلاین با هزینه باور نکردنی در هر سطحی که هستید توسط رامان عضو مدرسین و مترجمین بین المللی
EnglishOnline2.LoxBlog.com
EnglishAmozesh.LoxBlog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: