قانون گریزی در مركز قانون!
نوشته شده توسط : blpwjob

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با 40 دقیقه تاخیر در ساعت هشت و 40 دقیقه به ریاست علی لاریجانی آغاز شد؛ لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت.

**جمعی از مسوولان اقتصادی كشور از جمله صادق خلیلیان وزیر جهاد كشاورزی ؛ مهدی غضنفری وزیر صنعت ‌، معدن و تجارت؛ محمود بهمنی مدیر كل بانك مركزی در مجلس حضور یافتند تا در خصوص بررسی نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها صحبت كنند.

**درگیری های لفظی میان اعضای جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری یكی از موضوعات داغ امروز مجلس بود؛ روح الله حسینیان در تذكری از لاریجانی خواست كه احمد توكلی را از ریاست مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به دلیل درج مصاحبه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا در سایت الف عزل كند.

حسینیان همچنین از غیبت های مكرر زاكانی در صحن علنی مجلس انتقاد كرد و گفت: چرا نام آقای زاكانی همانند دیگر نمایندگان در لیست غایبین ابتدای جلسه خوانده نمی شود؟

**احمد توكلی پس از تذكر حسینیان اعلام كرد بنده به اقدام سایت الف افتخار می كنم و از آن اعلام برائت نمی كنم.

**پس از ساعتی از دادن این تذكر روح الله حسینیان؛ زاكانی در مشایعت غلامعلی حداد عادل به صحن آمد و وی به همراه احمد توكلی و غلامعلی حداد عادل مدتی به گفت وگو نشستند.

پس از آن زاكانی در تذكری از صحبت های حسینیان انتقاد كرد و دلیل غیبت های مكرر خود را حضور در كمیسیون اصل 90 مجلس دانست و تاكید كرد: بنده در آن زمانی كه در صحن نیستم در ماموریت كمیسیون اصل نود هستم.

باهنر كه ریاست جلسه را بر عهده داشت خطاب به نمایندگان گفت: بنده خود در كمیسیون اصل نود هستم و زحمات آقای زاكانی را می بینم كه در این هنگام روح الله حسینیان از جا برخواست و خطاب به باهنر چندین بار گفت: آقای باهنر اینقدر دروغ نگو!

**هنگامی كه غلامرضا مصباحی مقدم رییس كمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی در پشت تریبون مجلس قرار گرفت پس از چند دقیقه سخنرانی سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس گفت وقت شما تمام است كه مصباحی مقدم خطاب به وی گفت: یعنی چه كه می گویید وقت تمام است بنده رییس كمیسیون ویژه تحول اقتصادی هستم. كه در این زمان باهنر خطاب به وی گفت بفرمایید ادامه دهید.

**یكی از موضوعات حاشیه داری كه امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ تذكر مهدی كوچك زاده بود. وی در حالی كه پوستری در دست داشت با اشاره به توزیع زودهنگام برخی پوسترهای تبلیغات انتخابات در صحن علنی مجلس گفت: برخی ها در مركز قانون كشور (مجلس) اقدامی خلاف قانون می كنند.

**در دقایق پایانی جلسه علنی امروز باهنر از نمایندگان خواست كه نطق های خود را مطرح نكنند و بگذارند كه مجلس طرح افزایش سهمیه دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق بین المللی پول را بررسی كند زیرا ممكن است اگر این طرح امروز تصویب نشود سهم ایران در صندوق بین المللی پول دیگر افزایش نیابد.

پس از آن به دلیل آن كه مجلس از عدد افتاده بود باهنر دقایقی سكوت كرد و از نمایندگان می خواست كه همكاران خود را به داخل بیاورند تا عدد برای رای دادن وجود داشته باشد.

**باهنر در پایان جلسه اعلام كرد كه مجلس هفته آینده تعطیل است و 17 اردیبهشت جلسه بعدی نمایندگان است.

سیام/9121 1418





:: برچسب‌ها: خانواده , فیلم , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: