لاریجانی: امام خمینی(ره) حمایت از فلسطین را یك موضع ایدئولوژیك قرار داد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از اداره كل بین الملل و تشریفات مجلس شورای اسلامی ،رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز - سه شنبه - با اعضای جمعیت دوستی فلسطین و ایران دیدار و گفت و گو كرد .

وی با بیان اینكه دلبستگی مردم ایران به موضوع فلسطین ریشه ای تاریخی و عمیق دارد افزود : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم و روحانیون ایران در مقابل رژیم صهیونیستی از ملت مظلوم فلسطین حمایت كرده و در كنار آنها ایستادند.

لاریجانی در ادامه تصریح كرد : راه همان است كه امام راحل فرمود مقاومت و ایستادگی تنها راه دست یابی ملت مظلوم فلسطین به حقوق و آرمانهای خویش است .

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه انقلاب های مردمی در منطقه ظرفیت مهم و با اهمیتی برای حمایت از مساله فلسطین ایجاد كرده است ،گفت : در شرایط كنونی رژیم اشغالگر قدس در انزوا بسر می برد و نباید با گفت و گو و سازش به این رژیم زمان داد .

لاریجانی در ادامه تبلیغ فرهنگ مجاهدت و شهادت ،تربیت كادرهای روحانی ،كار فرهنگی و فكری در میان زنان و جوانان و تقویت قدرت و فهم سیاسی جوانان را دارای نقش مهم در ادامه نهضت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دانست .

**ایران نقش اساسی در پیروزی های مقاومت داشته است

در این دیدار همچنین 'عبدالكریم شرقی ' رییس جمعت دوستی فلسطین و ایران نیز با قدر دانی از حمایت های ملت ایرانی از آرمان فلسطین گفت: ملت ایران نقش اساسی و محوری در پیروزی سال های اخیر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ایفا كرده است .

وی نقش ایران را در پیروزی مقاومت در جنگ های 33 و 22 روزه علیه اشغالگران فلسطین بسیار مهم ارزیابی كرد .

رییس جمعیت دوستی دوستی فلسطین و ایران در ادامه با بیان این كه مقاومت تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های فلسطین است ،افزود : در حال حاضر نابودی اسرائیل یك رویا نیست بلكه گام های بلندی در این مسیر برداشته شده است .

وی تصریح كرد : تجربه نشان داده مذاكره و سازش با رژیم صهیونیستی آسیب ها و زیان های فراوانی بر ملت مظلوم فلسطین وارد ساخته است .

اعضای انجمن دوستی فلسطین و ایران در این دیدار گزارشی از فعالیت ها در عرصههای مختلف فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی ارایه دادند.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: هالووین , غذا , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: