امام جمعه شهركرد:خلیج فارس، دارایی و افتخار ملی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ' محمدعلی نكونام گلپایگانی' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهركرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت:موضوع خلیج فارس به عرصه جهادی كشور و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و دشمن می كوشد با بهره گیری از این موضوع و تحریف تاریخ، به فرهنگ كهن و دیرین ملت ایران ضربه بزند.

وی تصریح كرد: برخی كشورهای عربی منطقه با تحریك اربابان غربی خود و تحریف و وارونه نشان دادن اسناد تاریخی ملت ها، در ایجاد تشویش و بحران در منطقه گام بر می دارند و با این اقدام در تلاشند نوكری خود را نشان اربابانشان دهند.

امام جمعه شهركرد تاكید كرد: ایرانیان، به ایرانی بودن خود افتخار می كنند و در پرتو رهنمودهای اسلام عزیز، از افتخارات دینی و ملی خود با قدرت هر چه تمام تر دفاع می كنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به دشمنان ملت ایران تصریح كرد: دشمنان بدانند كه خلیج فارس، از ارزش های به جان بسته ملت ایران است و این ملت، اجازه هیچ گونه تعرضی به ارزش های خود نخواهد داد و هرگونه تعرضی را با پاسخی كوبنده جواب می دهد.

حجت الاسلام نكونام در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شروع تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ' اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ'، ادامه داد:مردم استان با شركت پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و مردم این حوزه انتخابیه نیز با همان شور و نشاط انقلابی در مرحله دوم انتخابات، از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی به دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ' اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ' و حامیان آنها توصیه كرد: در تبلیغات انتخاباتی، حرمت یكدیگر را نگه دارند و از تهمت و هرگونه نسبت ناروا به یكدیگر پرهیز كنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها و آغاز هفته' شهر و شهروند' اشاره كرد و گفت: منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصول ' وحدت، همدلی، همراهی و ترجیح منافع مردم و شهر و روستا به منافع فردی ' را در مصوبات و قوانین تصویب شده در نظر گیرند.

وی با اشاره به سفر خود به مناطق مرزی شمالغرب كشور و دیدار با رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری مستقر در مناطق مرزی كشور، تاكید كرد: مرزبانی و حفاظت از مرزهای نظام اسلامی از ارزش بالایی برخوردار است و به فرموده پیامبر اكرم (ص) در نظر خداوند متعال، یك روز مرزداری از همه دنیا و آنچه در آن است، ارزشمند تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ائمه جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تبریك فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس، بر اقتدار نظام اسلامی در صیانت از ارزش ها و افتخارات خود، تاكید كردند.

547/681





:: برچسب‌ها: اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: