برنامه اجراهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،‌ سالن شماره یك تماشاخانه ایرانشهر تا اواخر اردیبهشت ماه میزبان نمایش 'پس از سقوط' به ترجمه و كارگردانی منیژه محامدی است.

این نمایش به مدت 90 دقیقه در ساعت 20 و 30 دقیقه به استثناء روزهای شنبه اجرا می شود.

نمایش 'آمدیم نبودید رفتیم' نوشته محمد چرمشیر و به كارگردانی رضا حداد نیز تا پایان اردیبهشت ماه هر روز به استثناء روزهای شنبه ساعت 20 و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 22 و 30 دقیقه به مدت 105 دقیقه در سالن استاد سمندریان میزبان علاقه مندان به تئاتر است.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز تا 21 اردیبهشت ماه و آغاز برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، میزبان نمایش 'آیینه پشت سكوت' نوشته منصور فارسی و به كارگردانی امیر میری است.

این نمایش به مدت 70 دقیقه هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه و در روزهای پنجشنبه و جمعه در اجرای ویژه، ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا می شود.

همچنین تمرین نمایش های 'مكبث و عجایب المخلوقات' به كارگردانی رضا ثروتی هر روز از ساعت 11 تا 17 در سالن استاد سمندریان، 'پدرخوانده ناپلی' به كارگردانی بابك محمدی از ساعت 11 تا 17 در سالن شماره یك و نمایش 'دو آدم خجالتی' به كارگردانی آرشام مودبیان از ساعت 18 تا 20 در سالن شماره یك ایرانشهر از دیگر فعالیت های هنری این مجموعه در بهار امسال است.

نمایش 'پدر خوانده ناپلی' از اواخر اردیبهشت ماه در سالن شماره یك و نمایش 'مكبث، عجایب المخلوقات' از اول خرداد ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

فراهنگ ** 9266 ** 1071





:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: